Cine face legea in media online?

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Daca ale mele calcule sunt corecte portofoliul granzilor arată cam aşa:

  • Arbomedia, 157 site-uri (34 [21%] cu peste 1 mil impresii lunar), 232 mil. impresii pe luna (avg 1.47m/ site)
  • Netbridge, 132 site-uri (52 [39%] cu peste 1 mil impresii lunar), 287 mil. impresii pe luna (avg 2.17m/ site)
  • Adevolution, 131 site-uri (26 [20%]cu peste 1 mil impresii lunar), 163 mil. impresii pe luna (avg 1.24m/ site)
  • MPI, 38 site-uri (12 [31%] cu peste 1 mil impresii lunar, dintre care 5 apartinand de portalul neogen), 113 mil. impresii pe luna (avg 2.97m/ site)
  • Internetcorp, 13 site-uri (5 [38%] cu peste 1 mil impresii lunar), 49 mil. impresii pe luna (avg. 3.76m/ site)
Deci:

  • Arbomedia e cea mai largă reţea, ca şi număr de site-uri
  • Netbridge e reţeaua cu cel mai mare număr de afişări
  • Internetcorp are cel mai bun procent de site-uri de succes şi cel mai mare număr mediu de vizitatori per site din portofoliu (adică gândim mult, lansăm mai puţin, dar bine). Nici MPI nu stă rău deloc, dar o ajută mult faptul că ZF + cele 5 branduri neogen reprezintă jumătate din site-urile cu trafic mare din totalul site-urilor din reţeaua lor.
Ce frumos ar fi dacă am şti şi sumele nete încasate de fiecare reţea doar din vânzarea de publicitate. Le-am împărţi la numărul de afişări şi am vedea şi care reţea e cea mai eficientă dpdv economic.
 
Exact ce trebuia. 100 ron cpm, mi se pare destul de mult. La click este ok.
youporn are un pret pe cpm de 0.10 centi. Traficul este cel putin dublu fata de cel mai bun clasat din aceasta lista.
 
Loading...
Back
Sus