Ce nisă să aleg?

kosso

Active Member
Registered
Full Member
Salut, aş dori să-mi deschid un alt site, alta nisă diferită de cea a pirateriei. Sunt indecis între un site de ştiri (ce include mai multe categorii gen economie, sport, actualitate, horoscop, vremea, politică) unul de culinare, diferite reţete nu doar româneşti ci din toată lumea, un site dedicat fitness-ului, diete etc.. Sau chiar unul ce video gen reddit.. Păreri, aveţi alte idei?
 
Toate cele enumerate de tine include multa munca. Daca esti dispus sa muncesti le poti face pe amundoua ca este mai bine pe termen lung.
Timp am, deocamdată sunt student.. îmi petrec timpul scriind conţinut, făcând site-uri..postând pe diferite nise. Probabil conţinutul unic va face diferenţa dar totuşi am scris aici pentru a vedea ce cred şi cei ce deja au un astfel de site, probabil chiar o încurajare.
 
Dupa insiruirea pe care ai facut-o acolo o sa iasa un ghiveci.
Singur nu poti sa acoperi asa multe categorii (copy-paste nu e o solutie pe termen lung).

Eu ti-as recomanda sa mergi pe un site de review-uri/diy si monetizare prin afiliere.
 
Dupa insiruirea pe care ai facut-o acolo o sa iasa un ghiveci.
Singur nu poti sa acoperi asa multe categorii (copy-paste nu e o solutie pe termen lung).

Eu ti-as recomanda sa mergi pe un site de review-uri/diy si monetizare prin afiliere.
Dacă nu am precizat înainte o să precizez acum. În viaţa de zi cu zi postez doar conţinut unic, cu atât mai mult când site-ul o să fie al meu. O să fac categoriile după cât voi putea duce. Apreciez părerea ta.
 
Probabil conţinutul unic va face diferenţa
Nu neaparat. Trebuie sa fie si interesant pentru a avea succes.
cel mai bine da acele scrisuri cu nota personala, adica eu cred burito ala nu e bun, pentru ca am mancat de la clocea altul facut mai bine. :D
 
Nu neaparat. Trebuie sa fie si interesant pentru a avea succes.