Farmasi este un brand originar din Turcia, prezent pe piața din România de foarte mulți ani, iar din aprilie 2019 au oprit distribuirea produselor în magazine și au trecut pe vânzări directe. După un an de zile putem spune că schimbarea a avut un impact major asupra vânzărilor.
Ce este Farmasi?
Farmasi este producător internațional pentru produse de îngrijire personală și frumusețe, retailer și companie cu vânzari directe având un portofoliu de produse pentru următoarele categorii: Frumusețe, Îngrijire Personală, Curățenia casei și Wellness, precum și diverse accesorii.
Călătoria a început cu mult timp în urmă, ca producător farmaceutic în anul 1950, prin fondatorul Dr. Cevdet Tuna. După ce a absolvit Facultatea de Medicină de la Institutul Geothe, a pus bazele laboratorului Tan, unde a formulat sute de medicamente. Tan Medical Storage a fost fondat pentru a procura ingredientele esențiale pentru a sprijini 14.000 de farmacii.
Dr. C. Tuna și-a extins activitatea în îngrijire personală și cosmetice, alături de fiul său Hakan Tuna, în 1985. Afacerea a fost extinsă cu produse lichide, fabricate sub numele Tan-Alize Kozmetik. Farmasi a fost fondată în anul 2003, an în care a fost creat și brandul Dr. C. Tuna. Clasat pe locul 1 în ceea ce privește exportul, Farmasi a continuat cu un model de vânzare directă a produselor sale.
Farmasi a obținut statutul de prima companie turcească, clasată pe locul 32, conform celui mai important site de vânzări directe din lume, "Direct Selling News", 2020 (pe baza vânzărilor din 2019).
Fiind prima firmă turcească printre cei mai mari 100 vânzători direcți la nivel global, FARMASİ își menține poziția de lider pe piață în Turcia, conducând peste alte mărci recunoscute la nivel mondial în sectorul vânzărilor directe.
Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 360 000 mp în Omerli, Istanbul și este formată din 5 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, precum și ambalajele din materiale plastice și tuburi laminate.
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de creștere al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de vânzări directe. În 2010 au început în Turcia, în următorii 10 ani au ajuns în 25 țări, printre care și America.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de consultanți.
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări.
În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.
Avantaje înscriere Farmasi
Deoarece produsele nu se mai găsesc în magazine, persoanele care le foloseau, clienții vechi trebuie să se înregistreze pe website sau trebuie să găsească un consultant de unde să cumpere produsele. Din start avem un avantaj.
Putem alege să ne înregistrăm pentru a comanda produsele dorite de unde vom beneficia de 23-30% reducere (indiferent de valoarea comenzii).
Putem vinde produsele cu ajutorul catalogului tipărit (la fel ca la Avon / Oriflame) de unde vom avea profit diferența față de prețul din catalog (23-30%) + produse pe care le primim cadou.
Dacă dorim să câștigăm mai mult mergem pe partea de recrutare, este diferită față de alte companii deoarece:
1. Bonus Recrutare
În prezent Farmasi oferă câte un parfum "RUYA", un parfum care valorează 60 lei în catalog, pentru fiecare 3 persoane active recrutate în luna respectivă.
Activ = Comenzi acumulate într-o lună de minim 150 lei.
2. Bonus Personal
Volum Personal (PV) - Punctele pe care le acumulezi din vânzările tale, primul nivel este de 4% și poți ajunge să câștigi până la 22%, aceste puncte se adaugă și la Bonusul de grup.
3. Bonus de Grup
Câștigi bonusuri de grup în funcție de nivelul de bonus alocat și de consultanții din prima generație (cei recrutați de tine).
Bonusurile de grup sunt calculate pe baza diferenței dintre nivelul tău de bonus și nivelul de bonus al consultanților din prima generație.
De exemplu:
Să presupunem că avem nivel 22% de bonus, persoana recrutată de tine, Emily are 15%.
Bonusul de grup pe care îl câștigi de la Emily se calculează înmulțind volumul de grup al lui Emily cu diferența nivelului tău de bonus minus nivelul de bonus al lui Emily. În acest caz (22%-15%) * Bonusul de grup al lui Emily = Bonusul tău de grup de la Emily
4. Bonus de Lider
Când acumulezi un volum de grup de 30.000, atingi nivelul de 22%, fiind cel mai mare nivel din planul de compensare (celelalte nivele nu se bazează doar pe volum de grup).
Atunci când persoanele din prima generație ating nivelul maxim de 22%, normal bonusul de grup se anulează (22% minus 22%).
În acest caz s-a adăugat bonusul de Lider, scopul este să îndrumi persoanele din grup, pentru a ajunge la nivel de 15,18, 22% deoarece vei câștiga un bonus de lider de la aceste persoane.
Atenție: Pentru bonusul de Lider sunt anumite condiții:
Trebuie să te ocupi în continuare de persoanele recrutate direct, pentru statusul de director vei avea nevoie de 9500 lei vânzări adiționale.
5. Bonus Avansare Rang
De la nivelul de Director, dacă se menține statusul timp de 5 luni (din 12) se primește un bonus de 1000 Euro.
Director de aur: 2000 plus ultimele 3 din tabel unde ne premiază cu 50k, 100k și 200k Euro.
6. Bonus Auto
De la director de platină în sus se primește un bonus pentru mașină, se poate alege mașina sau banii.
7. Discovery World
Pe lângă vacanțele gratis pe care Farmasi le oferă celor cu status de la Director în sus, se organizează mici competiții unde fiecare consultant poate participa.
Un exemplu: în luna ianuarie 2020 a fost o competiție pentru 4 zile în Istanbul unde câștigătorii au vizitat și fabrica.
Au fost două modalități de a câștiga:
Costuri transport comenzi:
Retragera câștigului se poate face în două moduri:
PS: ofer suport pe Whatsapp pentru persoanele înscrise în echipa mea
Actualizare: 10 septembrie 2020
Ce este Farmasi?
Farmasi este producător internațional pentru produse de îngrijire personală și frumusețe, retailer și companie cu vânzari directe având un portofoliu de produse pentru următoarele categorii: Frumusețe, Îngrijire Personală, Curățenia casei și Wellness, precum și diverse accesorii.
Călătoria a început cu mult timp în urmă, ca producător farmaceutic în anul 1950, prin fondatorul Dr. Cevdet Tuna. După ce a absolvit Facultatea de Medicină de la Institutul Geothe, a pus bazele laboratorului Tan, unde a formulat sute de medicamente. Tan Medical Storage a fost fondat pentru a procura ingredientele esențiale pentru a sprijini 14.000 de farmacii.
Dr. C. Tuna și-a extins activitatea în îngrijire personală și cosmetice, alături de fiul său Hakan Tuna, în 1985. Afacerea a fost extinsă cu produse lichide, fabricate sub numele Tan-Alize Kozmetik. Farmasi a fost fondată în anul 2003, an în care a fost creat și brandul Dr. C. Tuna. Clasat pe locul 1 în ceea ce privește exportul, Farmasi a continuat cu un model de vânzare directă a produselor sale.
Farmasi a obținut statutul de prima companie turcească, clasată pe locul 32, conform celui mai important site de vânzări directe din lume, "Direct Selling News", 2020 (pe baza vânzărilor din 2019).
Fiind prima firmă turcească printre cei mai mari 100 vânzători direcți la nivel global, FARMASİ își menține poziția de lider pe piață în Turcia, conducând peste alte mărci recunoscute la nivel mondial în sectorul vânzărilor directe.
Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 360 000 mp în Omerli, Istanbul și este formată din 5 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, precum și ambalajele din materiale plastice și tuburi laminate.
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de creștere al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de vânzări directe. În 2010 au început în Turcia, în următorii 10 ani au ajuns în 25 țări, printre care și America.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de consultanți.
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări.
În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.
Avantaje înscriere Farmasi
Deoarece produsele nu se mai găsesc în magazine, persoanele care le foloseau, clienții vechi trebuie să se înregistreze pe website sau trebuie să găsească un consultant de unde să cumpere produsele. Din start avem un avantaj.
Putem alege să ne înregistrăm pentru a comanda produsele dorite de unde vom beneficia de 23-30% reducere (indiferent de valoarea comenzii).
Putem vinde produsele cu ajutorul catalogului tipărit (la fel ca la Avon / Oriflame) de unde vom avea profit diferența față de prețul din catalog (23-30%) + produse pe care le primim cadou.
Dacă dorim să câștigăm mai mult mergem pe partea de recrutare, este diferită față de alte companii deoarece:
- Nu avem nevoie să recrutăm persoane care la rândul lor trebuie să aducă alte persoane, putem recruta persoane care vor doar să cumpere (sunt multe persoane care cumpărau produsele firmei din magazine înainte de aprilie 2019 deci dacă vor să cumpere în continuare se vor înscrie);
- Nu există un minim pentru comandă sau un "pachet" care trebuie comandat.
1. Bonus Recrutare
În prezent Farmasi oferă câte un parfum "RUYA", un parfum care valorează 60 lei în catalog, pentru fiecare 3 persoane active recrutate în luna respectivă.
Activ = Comenzi acumulate într-o lună de minim 150 lei.
2. Bonus Personal
Volum Personal (PV) - Punctele pe care le acumulezi din vânzările tale, primul nivel este de 4% și poți ajunge să câștigi până la 22%, aceste puncte se adaugă și la Bonusul de grup.
3. Bonus de Grup
Câștigi bonusuri de grup în funcție de nivelul de bonus alocat și de consultanții din prima generație (cei recrutați de tine).
Bonusurile de grup sunt calculate pe baza diferenței dintre nivelul tău de bonus și nivelul de bonus al consultanților din prima generație.
De exemplu:
Să presupunem că avem nivel 22% de bonus, persoana recrutată de tine, Emily are 15%.
Bonusul de grup pe care îl câștigi de la Emily se calculează înmulțind volumul de grup al lui Emily cu diferența nivelului tău de bonus minus nivelul de bonus al lui Emily. În acest caz (22%-15%) * Bonusul de grup al lui Emily = Bonusul tău de grup de la Emily
4. Bonus de Lider
Când acumulezi un volum de grup de 30.000, atingi nivelul de 22%, fiind cel mai mare nivel din planul de compensare (celelalte nivele nu se bazează doar pe volum de grup).
Atunci când persoanele din prima generație ating nivelul maxim de 22%, normal bonusul de grup se anulează (22% minus 22%).
În acest caz s-a adăugat bonusul de Lider, scopul este să îndrumi persoanele din grup, pentru a ajunge la nivel de 15,18, 22% deoarece vei câștiga un bonus de lider de la aceste persoane.
Atenție: Pentru bonusul de Lider sunt anumite condiții:
Trebuie să te ocupi în continuare de persoanele recrutate direct, pentru statusul de director vei avea nevoie de 9500 lei vânzări adiționale.
5. Bonus Avansare Rang
De la nivelul de Director, dacă se menține statusul timp de 5 luni (din 12) se primește un bonus de 1000 Euro.
Director de aur: 2000 plus ultimele 3 din tabel unde ne premiază cu 50k, 100k și 200k Euro.
6. Bonus Auto
De la director de platină în sus se primește un bonus pentru mașină, se poate alege mașina sau banii.
7. Discovery World
Pe lângă vacanțele gratis pe care Farmasi le oferă celor cu status de la Director în sus, se organizează mici competiții unde fiecare consultant poate participa.
Un exemplu: în luna ianuarie 2020 a fost o competiție pentru 4 zile în Istanbul unde câștigătorii au vizitat și fabrica.
Au fost două modalități de a câștiga:
- Top 50 pentru recrutări active (a fost destul de ușor să ajungă în top 50 chiar și o persoană care s-a înscris în luna respectivă);
- Toate persoanele care atingeau nivel 22% în luna respectivă.
Costuri transport comenzi:
- 12,99 lei la comenzile mai mici de 199 PUNCTE (preț factură, preț redus al produselor);
- TRANSPORT GRATUIT la comenzile mai mari de minim 199 PUNCTE (preț factură).
Retragera câștigului se poate face în două moduri:
- Cont Farmasi;
- Cont IBAN (minim 50 lei, se acceptă numai IBAN de România pe numele persoanei care detine contul la Farmasi).
PS: ofer suport pe Whatsapp pentru persoanele înscrise în echipa mea
Actualizare: 10 septembrie 2020
Ultima editare: