Vrei sa fii DJ la A state o trance?

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Armin a anuntat acum o ora ca pentru episodul 800 ASOT poti aparea in cadrul emisiunii radio care este ascultata de peste 35 milioane de oameni la nivel mondial.

Ce trebuie sa faci?
1. cauta in lista ta un cantec favorit
2. inregistreaza un mesaj unde prezinti cantecul ales de tine.
3. mesajul poate fi de genul: Buna, numele meu este X si va prezint pe Y cu melodia Z.
4. mesajul trebuie sa fie la calitate foarte buna si nu trebuie neaparat sa respecte formatul de mai sus. Cu cat este mai bun, original cu atat sunt sanse mai mari sa fii ales.
5. upload inregistrarea ta

Pentru un dj care vrea sa devina cunoscut sau pur si simplu sa te lauzi ca ai aparut in ASOT este o mare oportunitate.

Mesajul lui armin aici

A State Of Trance 800: Fan show!
YOU can be the DJ!

Have you always wanted to be a host on the radio? Do you love sharing trance music with the world? Now's your chance to present YOUR favorite trance tune of all time to an audience of over 35 million people around the world on ASOT Episode 800!

All you have to do is "present" your favorite track and submit it for your chance to be featured in the show.

Simply record yourself on the microphone (as high quality as possible) introducing your favorite track as if you were Armin on A State of Trance.

For example, you could record: "Hey my name is __________, and I would love to hear _________ on A State of Trance because ____________."

Be creative, be genuine, and above all, help us be together in A State of Trance!

Upload your file in the form, max. size 5 MB.

The show will be aired on the January 21st 2017.

Formular de inscriere aici
http://myshow.astateoftrance.com/

Multa bafta.

Back
Sus