Peugeot 3008 nou sau audi Q7 la mana a doua???

Pai depinde ce an e si Q7-le, ca poate fi 2005 cand a aparut, sau poate fi la mana a doua, dar din 2019 anul asta ... Si bineinteles preturile, cat e masina noua si cat e cea second ?
 
Ultima editare:
Eu de regula sunt adeptul masinilor second hand. Nu-mi plac hainele, laptopurile, telefoanele, etc. second, dar masinile da ... Consider ca la banii unei masini noi, iti poti gasi o masina mult mai buna la mana a doua ...

Alt avantaj e ca o masina second cumparata azi cu 10.000 sa zicem, maine e tot 10.000. Dar o masina noua, cumparata azi cu 10.000 , cand ai iesit cu ea din reprezentanta deja ai pierdut 1000-2000 ...

Si nu in ultimul rand imi plac mult mai mult masinile din germania decat cele din franta ...

Daca era modelul de Q7 de dupa 2015, alegerea era mult mai usoara ...

P.S. Bineinteles, difera de la persoana la persoana. Altii prefera masinile noi ...
 
Depinde si de preferințe, daca vrei masina mare precum Q7, atunci decizia e aproape luată. Totusi si o masina noua reprezintă avantaje, 5 ani sau primii 100k km ai garantie(deci nu mai bagi bani in ea o perioadă).

Întreținerea mașinii este o altă problemă care trebuie luată în calcul, pentru că nu cred ca iti convine sa bagi o grămadă de bani la piese si ce mai pică.

Consumul...dar asta e mai irelevant, toate masinile consuma.
 
Cumpara masina noua cu garantie. Sunt facute sa pice oricum. Macar ai cativa ani garantie ca nu ai nici o problema sau nu platesti ptr reparatii.

Crede-ma nu vrei sa investesti in piese, mai ales pe un Q7. Piesele si reparatiile la Audi in general, costa enorm.
Ultimele modele si ani, Peugeout s-a schimbat drastic fata de trecut, la motoare, fiabilitate, etc. Poti merge linistit pe ele.
 
Tehnologie, Siguranta, Design - Q7
No fu*ks given 5 ani - 3008
--------------------------------
Parere personala: Masinile frantuzesti sunt urate cu spume. In ultimii ani au reusit sa le faca un design exterior mai futurist, dar interiorul e cam la fel de ani buni. Plastice ieftine, "greieri" in portiere, multe butoane puse alandala (ca si cum te-ai scarpina cu mana data pe dupa cap). In schimb sunt ieftine la intretinere (ulei, filtre, placute, discuri, distributie, etc). La Audi in schimb, fiind un brand premium, trebuie sa scoti de 3-5 ori mai mult pentru aceleasi treburi. In plus, fiind SH cu peste 100.000 km, te poti astepta sa pice diverse, foarte costisitoare (turbina, pernele de aer-daca are, cutia de viteze, DPF, etc).
 
Nici una. Audi este gama premium, de la Volkswagen, este destul de scumpa daca patesti ceva la ea. E greu sa iti dai seama cand cumperi o masina SH ce probleme ascunde. Eu am Megane, este ultima masina frantuzeasca pe care o voi avea eu. Este scumpa de intretinut. Am vorbit cu ingineri auto si patroni de service - toti mi-au zis sa ma feresc in viitor de masinile frantuzesti. Sunt masini care se conduc bine, arata bine, design, ergonomie, pot confirma asta, pret de achizitie ok. Dar de unde crezi ca isi scot banii? Din piese de schimb. Asta implica si altceva. Fiabilitatea gadita si calculata intr-un anumit mod. Nu intru in detalii, cine citeste printre randuri intelege. Si eu de ceva timp tot pun intrebari la oameni ce chiar cunosc fenomenul. Cam toti mi-au recomandat masina din grupul VW - studiaza te rog oferta de suv-uri de la Seat, sau masinile japoneze. Un raport foarte bun calitate pret este la Suzuki Vitara sau noul SX4 S-Cross
Ca o paranteza, chiar am vrut acum sa imi iau SX4 S-Cross. Din nefericire, varianta aleasa de mine cu motor 1.4 si tractiune all-grip nu se incadreaza in proiectul Rabla. Pacat. Aia e. Ne mai gandim...
 
Ultima editare:
Loading...
Back
Sus