Paypal - Nesimtire si discriminare

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
De peste 2 luni stau cu contul meu limitat si bani blocati in acel cont. Pentru a schimba contul paypal peste tot mi-ar lua cel putin 2 zile si plus de asta nu imi amintesc chiar toate locurile unde am setat contul.

In fine, dupa ce am trimis N acte pentru a dovedi cine sunt imi cer si mai multe. Am cardul, contul bancar verificat, adresa la fel, telefon verificat si tot este limitat.

Contul este facut pe spania, iar eu locuiesc in Uk. Am sunat la paypal uk, unde mi-au spus ca poti avea un cont in fiecare tara si nu este o problema asta. Dar orice problema ai trebuie sa suni in tara pe care ai facut contul.
Sa sun din Uk la numarul din Spania m-ar costa o avere, adica 7-10 euro per minut costul la apel + contul la apel international din uk spre spania si cum stai si astepti cate 30 minute sa iti raspunda cineva, va imaginati cati bani ai nevoie.

Asa ca m-am dus in spania sa rezolv problema ca este mai ieftin sa vin aici decat sa sun din Uk.
Astazi am sunat dupa ce toata noaptea am cautat si in final am reusit sa gasesc un numar de support gratis sau cel putin la costuri normale.

Prima data imi raspunde o domnisoara care cred ca nu a avut parte de XXXX de peste o luna dupa felul cum mi-a vorbit si se repeta in continu ca un robot. Desi era absurd ceea ce spunea nu voia sub nici o forma sa incerce sa gasim o rezolvare, chiar daca am toate actele depuse.

In final imi spune ca va trebui sa inchid contul si bani vor fi trimisi in contul de paypal din uk, dar pentru asta e nevoie sa fac o dovada de adresa din uk. Asta inseamna sa ma intorc inapoi in uk, sa fac o poza la o factura de utilitati, apoi sa trimit la paypal si dupa asta sa sun iar pentru a confirma ca am trimis datele.

I-am spus ca daca tot va trebui inchis, desi nu vreau asta, sa trimita fondurile in contul bancar verificat in contul meu, dar mi-a spus ca nu se poate, pentru ca nu mai locuiesc in spania si daca vreau sa fie trimisi banii in contul din spania, atunci trebuie sa trimit o dovada de adresa din spania.

Pai cum mama dracului sa fac asta acum mai femeie?

Dupa 40 minute de discutii am inchis telefonul si am fumat o tigara sa ma calmez.
In timp ce fumam mi-a venit o idee. Am facut un print la contul meu bancar din UK, descarcat ultimele tranzactii. Le-am trimis la paypal, sunat iar, asteptat 25 minute si de data asta mi-a raspuns o doamna mai draguta care a verificat si a spus ca totul este. Totul in doar cateva minute, plus mi-a spus la final ca nu era nevoie de toate acesta ca deaja verificasem cine sunt, etc.

Acum trebuie sa astept 2 saptamani pentru ca banii din contul din spania sa ajunga in cel din uk. In acest timp va trebui sa schimb adresa paypal peste tot, care este un adevarat cosmar pentru mine.

Doar mie se poate intampla asa ceva.

De ce l-am pus la lista neagra?

Pentru ca m-au tratat ca un rahat, bani blocati de 2 luni care mi-au provocat probleme peste tot si mi-au cerut lucruri absurde.

Va trebui sa gasesc alta solutie pentru procesare plati online.
 
Eu cred ca PayPal este cea mai buna platforma de plata in acest moment. Sunt intr-adevar stricti la securitate si uneori suportul nu este cel mai bun, dar cel putin ai rezolvat problema in final :)

Cel mai probabil au considerat suspect faptul ca esti din UK, dar contul din Spania.
 
Nu am rezolvat nimic pana acum. Nu este nimic suspect pentru ca am discutat in trecut problema asta si chiar ei mi-au spus sa deschid cont in fiecare tara care o vizitez sau am cont bancar.
Anul acesta numai probleme am avut cu paypal si plus de asta foarte multi bani blocati.
Daca cauti pe google o sa vezi ca sunt foarte multe firme si persoane care se plang de paypal in ultima vreme.
 
@AlexH politica lor permite deschiderea unui cont in fiecare tara pe acelasi nume? este ciudat..de ce sa am 'x' conturi cand pot sa am doar unul si sa il utilizez cand si unde am nevoie? paypal exagereaza in anumite cazuri si chiar sunt de neinteles, mai mult suportul din sectiunea contact uneori nici nu raspunde la email iti trimite doar ca au vazut problema si atat...
 
Acelasi lucru l-am patit si eu anul trecut. Dupa zeci de mail-uri trimise cu copii dupa acte mi l-au deblocat intr-un final. A durat cam doua luni si la mine. Recent am primit mail-uri cu nush ce activitate suspecta...dar s-a rezolvat rapid.
 
@fashion Daca suni la support si ai noroc sa iti raspunda, o sa iti spuna ca poti face cont pe fiecare tara cu acelasi nume, etc si etc.
Faza la mine este ca in ultimul timp am probleme peste tot si orice as face nu le pot rezolva. Parca as fi atacat d eo entitate sau ceva de genul pentru ami bloca activitatile si tot ce fac eu.
 
Loading...
Back
Sus