Optimizare magazin online

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Nu ma voi referi la optimizare SEO ci doar la coșul de cumpărături, modul de comanda.

Este un shop care are reclama aici pe forum si il voi folosi ca exemplu pentru a înțelege mai bine si in același timp un sfat pentru adminul la site.

Într-un alt topic am dat un exemplu un site strain unde prin simplificarea modului de comanda si-a marit considerabil numărul de comenzi.

Totul a pornit cand adminul a văzut ca exista un procent foarte mare a celor care adaugă produse in cos dar renunta.

Exemplu la shop care face reclama aici pe forum.

  1. Userul dupa click le banner ajunge pe o pagina unde are o fraza cu un code de reducere si link catre magazin.
  2. Dupa ce da click pe link ajunge pe o alta pagina unde ii sunt prezentate pachetele
  3. Alege pachetul dar il duce pe alta pagina unde trebuie sa aleaga iar pachet
  4. Doar acum poate incepe procesul de comanda care include alte 5 click pentru a ajunge la plata.

Dupa cum vedeți procesul este greoi si 9/10 clienti renunta a mai face comanda.

Cum ar fi trebuit sa fie in opinia mea.

  1. In pagina unde ajunge userul prima data sa fie o scurtă descriere + codul de reducere + link direct de comanda la fiecare pachet
  2. Procesul de comanda ar trebui sa fie unul simplu si fast, mai ales ca nu livrează nimic si totul este digital. Asa ca nu e nevoie de atatea informații la înregistrare.
  3. Mai toate platformele de ecomert au modul de 1 click buy care mareste numărul de comenzi considerabil.

Cum a făcut această este bine pentru un alt tip de site unde vrei sa ai un bounce rate mic si userii sa viziteze cat mai multe pagini pe sesiune, insa pentru un magazin online trebuie ales alta strategie pentru ca tu vrei comenzi.

Daca aveți sugestii sau întrebări, va rog postați mai jos si împreună poate reușim sa gasim idei de optimizare cat mai bune.
 
Loading...
Back
Sus