Landing Page - De ce este bine sa le folosesti in promovarea online

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Stiu ca este putina munca extra pentru majoritatea dar poate face diferenta intre conversie buna si una foarte rea. E mai usor sa pui un link catre produs sau site si apoi sa te plangi ca nu exista conversie dar ti-a mancat banii.

Deci cum putem profita prin landing page de vizitatori pe termen nelimitat.
Care este ideea?
Pai in loc sa avem obiectiv pricipal pentru a vinde si doar atat, ii convingem sa ne ofere datele de contact pentru ai putea contacta pe viitor cu alte oferte. IN acest fel cu o campanie de 10$ putem profita pe termen nelimitat si promova cate produse dorim la cost zero.

1. Prima greseala care o faceti in publicitatea online fie pe facebook sau adword este ca se alege modul conversie care mereu este mai scumpa si nu metoda click.
2. Facem un landig page frumos si foarte optimizat per produs si nu o gama de produse sau intreg site-ul.
3. La inceput si la final adauga un formular de subscribe prin email sau daca site vostru are incluse sectiunea de membri include o inregistrare simpla direct in landing page
4. Formularul trebuie sa contina doar doua cumpari, maxim 3, depinde ce vinzi sau ofer. Nume si email, iar daca ai neaparat nevoie poti cere si numarul de telefon. Daca esti un bun coder sau poti angaja pe cineva poate prelua aceste date direct diin facebook login, adica nume si email sau prin adword email de la contul google care este pe telefon si numele acestuia, fara ca userul sa le scrie, doar sa dea click pe un buton.
5. Indeamna userul sa se aboneze sau inregistreze daca oferi asta pe site prin oferta de genul: Inca nu te-am convins? Te abonezi/inregistrezi acum si data viitoare iti vom oferi o reducere de X% la gama x de produse sau toate produsele. Acest mesaj e bun la final de landing page ca de a ajuns acolo inseamna ca nu a fost convins sa cumpere asa ca este ultima ta sansa sa iti ofere datele de contacta, unde ii poti trimite mai tarziu info cu produsele tale.
6. Mentine totul simplu fara ca userul sa fie nevoit la actiuni lungi.

Metoda aceasta se poate folosi impreuna cu cea de aici Local SEO - Cum puteam avea o prezenta mai buna

Restul depinde doar de voi.
Chiar daca userul nu ti-a cumparat astazi din varii motive este posibil ca in cateva zile sa o faca si daca ai datele lui de contacta ii poti trimite un mesaj in care il poti convinge, reaminti sa cumpere produsul X la cost zero.
Pentru cei care nu au ales nimic dar au intrat pe site, poti folosi pixel pentru a le trimite reclama pe viitor.
 
Loading...
Back
Sus