Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze acesta sau alte site-uri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Salut, are cineva experienta in Ecommerce?
As avea nevoie de niste sfaturi de la cunoscatori.
Care sunt cele mai eficiente metode de a creste conversiile pe un magazin online?
Si din experienta voastra, cam unde ma situez acum cu aceste statistici (vezi imaginea) pe o scara de la 1 la 10.
Am inceput din 09.2014 - pana azi (vezi imaginea)
Momentan se duc cam 400E/luna in Adwords, Comparatoare de preturi etc.
Credeti ca as putea scoate mai mult cu acesti bani?
De mentionat ca am aproape cele mai mici preturi de pe online de pe aceasta nisa.
Primul lucru pozitiv care mi-a sarit in ochi este faptul ca incasarile au crescut in fiecare luna.
Sper sa va iasa si luna asta (mai este 1 saptamana).
Aveti un specialist care se ocupa de campaniile adwords? Daca nu se ocupa un specialist sunt sigur ca rata de conversie poate fi marita, poate chiar si o reducere a cheltuielilor.
Din ce imi dau seama pe partea de SEO nu se ocupa nimeni si aici ati avea mult de castigat.
Pretul este un factor important, dar nu este singurul de care tine cont un potential client.
1. Au crescut indradevar de la luna la luna (insa am inceput in prima luna cu un buget de 100E in promovare).
2. Cred ca o sa depasim si acum luna precedenta.
3. Nu avem un specialist Adwords ci ma ocup personal (am studiat doar 3-4 ore pe online si le-am setat singur),stiu ca se poate mult mai bine, din acet motiv am contactat o firma care este certificata google adwords, doreau o suma fixa lunar iar eu doream sa ofer procent din conversiile aduse prin campanie.Vi se pare normal ca vreau sa platesc in functie de rezultate, sau am eu o problema si nu imi dau seama?
4. Aici mi se pare cel mai dificil...vreau sa ajung la stadiul in care sa inteleg cum functioneaza SEO (cu updateuri la zi) si apoi sa platesc pe cineva sa faca asta.Am inteles ca e foarte greu sa gasesti pe cineva care face treaba buna pe partea de SEO (si aici ma refer la practicile impuse de Google), inteleg ca SEO este extrem de important insa mai inteleg ca e la fel de important sa fie practicat in parametri impusi de google, altfel iti faci rau cu mana ta.
Stiam ca pe partea de adwords se cere 10%, dar nu sunt sigur daca este 10% din bugetul lunar sau se calculeaza altfel.
Ne poti spune cam ce suma lunara ti-a fost solicitata? E posibil sa fie si alte persoane interesate de subiect.
Din punct de vedere al UX, cat de functional este websiteul? Intreb pentru ca in ecommerce este foarte importat modul de checkout. Daca userul ajunge foarte repede la checkout, atunci vanzarile cresc semnificative, (Ebay & Amazon) altfel, va fi doar o parte din persoane care vor cumpara?
Potrivit vanzarilor afisate este promitator faptul ca creste de la luna la luna, dar care este conversia? Adica, din X useri la ora Y, Z au plecat de pe paginia M si N useri au terminat checkoutul.
(Pentru a intelege despre ce vb, poti sa te uiti la fime cu care am lucrat, precum Next, SuperDry, Waterstone)
@coraddo77 600 RON + alte taxe pentru remarketing si alte chestii pe care eu nu le-am inteles in momentul de fata.
@Ovidiu Bokar incerc sa descifrez ce ai scris tu nu imi este cunoscut modul tau de a calcula o conversie.
Stiu de - rata de conversie (%) , cost per conversie, din x useri inregistrati / y au confirmat comanda etc.
Magazinul este dezvoltat prin prestashop si pot spune ca ruleaza pe o versiune destul de veche, urmeaza sa facem un update la zi + un template responsive.
Extrem de greu, stiam ca este concurenta, insa nu ma asteptam sa fie asa greu sa ii ajungi din urma pe cei care activeaza deja de 3-4-5 ani pe online.
1. simplifica sistemul de comanda. gen One Click to order. Nu stiu ce platforma folosesti dar cred ca poti gasi un programator sa iti faca un modul.Sunt cativa programatori chiar aici. @Ovidiu Bokar este un programator bun.
M-am inregistrat pe site si am simulat o comanda. In loc de adauga in cos, pune comanda acum. Multi useri dau click pe adauga in cos dar nu stie ca pentru a continua trebuie sa dea scroll up si apoi click pe cosul de cumparaturi pentru a continua. Sunt prea multi pasi de urmat.
2. Foloseste adwords.google.com/KeywordPlanner iar daca nu stii cum functioneaza @Shtrumphu te poate ajuta cu asta.
3. Incearca sa folosesti reclama pe keyword care nu este concurenta mare la ads. In acest fel costurile la reclama pot scadea cu pana la 80%. La fel trebuie sa alegi bine cuvintele pe care vrei sa apara reclamele. Un singur cuvant care nu este relevant cu produsul poate sa iti aduca o gaura foarte mare in buget.
4. Majoritatea platformelor au modul pentru google merchant > google.com/merchants/Signup Adaugand aici feed-ul/produsele iti poate aduce un boost destul de mare la vanzari.
5. Cand faci reclama indiferent ca este e adword sau alta retea, link de destinatie sa fie la produs sau la un landing page daca este pe o gama de produse.
6. O conversie buna este aceea cand valoarea comnezilor depaseste valoarea investita. Deci aici poti face calculele si vezi daca se merita. Daca in ultimile 10 luni ai investit in reclama 400 euro lunar, iar valoarea comenzilor a fost de 17.000 euro, atunci cred ca este destul de bine. Daca scadem cei 4000 euro investiti mai ramai cu 13.000 euro. Din acestia sunt sigur ca ai un profit de minim 30%.
7. poti adauga un modul/aplicatie care sa permita utilizatorilor sa cumpere direct de pe facebook. Vezi exemplu pe shopmania.biz
8. Este bine sa faci cateva clipuri de promovare si apoi sa le distribui. Daca nu te pricepi sa le faci poti folosi video cum este cel din semnatura ta. Doar ca il urci pe contul tau youtube si in descriere pui link catre categoria de produse, asta daca sunt mai multe sau link catre produs.
La fel poti face pe facebook daca ai pagina sau grup.
9. Daca vrei vizite organice la video tau iti pot oferi. 1 euro pe 1000 vizionari.
Intresting stuff @AlexH, multumesc!
O sa studiez recomandarile tale si revin cu un update.
..........
Stiu ca nimic nu e gratis (nici nu ma astept sa fie), drept urmare doresc sa ofer un domeniu cadou in schimbul imformatiilor oferite (valabil 1 an de zile - a se vedea imaginea).
Domeniul l-am primit cadou acum ceva timp in urma achizitionarii unui pachet de la ucoz pe o perioada de 12 luni.
Trebuie doar sa imi zici ce extensie doresti com, net sau org...ca eu sa generez codul promo si sa ti-l ofer.
Pe scurt, ar mai trebui schimbate lucrurile pe pagina de comanda, cred ca ar fi mai bine sa renuntati la astea:
si sa lasati mai putine, eventual doar primele 2, altfel va parea clientului ca plateste prea multe. Deasemenea, cred ca ar fi mai bine ca widgetul ala cu produse similare cumparate de alti clienti sa se afle pe pagina produselor, deoarece pe pagina de comanda imi vine sa greu sa gasesc butonul continua comanda, sau trebuie mutat sub buton. Scurtati pagina cu informatii generale, mai putini pasi scade rata de abandonare a cosului. Ati inceput bine cu blogul, publicati articole si adaugati propriile produse. Folositi Google Webmaster Tools pentru a vedea la ce pozitii apareti in SERP si la ce cuvinte, dupa care incercati sa optimizati mai bine acea pagina. Am scris despre asta in postul http://www.roforum.net/threads/8-unelte-extra-pentru-keyword-research-si-seo.58/
Ar putea ajuta si un popup cu exit intent cu un formular de abonare la newsletter, cand vizitatorul scoate mouseul in apara paginii si e pregatit sa o inchida, ii apare popup cu newsletter sau poate o oferta speciala, un discount daca se inscrie.
Sunt multe modalitati de optimizare, dar ia mult timp deoarece trebuie sa stai sa analizezi mai multe pgini, statisticile etc. And time is money my friends...
Iti mai recomand urmatoarele: 1. cand faci o campanie de publicitate poti face custom url prin care poti urmari activitatea userilor. In acest topic gasesti cum se faceCum ascunzi link referal sau affiliat. Poti trece link prin goo.gl sau bit.ly pentru a vedea din ce tari ti-au venit useri. La fel poti orice tip de statistici care sa iti permita sa urmaresti orice activitate realizata de useri. Ai libertate totala si poti customiza dupa bunul plac. Plus in google adword cand pui link domeniu care sa fie afisat in ads poti pune de forma nume.com/produs care este mai usor de retinut. Daca nu intelegi la ce ma refer voi reveni cu o explicatie.
La fel cand faci campanii prin sms unde nu poti pune link intreg din cauza la limita de caractere.
2. Adauga farmacia pe google maps si dupa ce o verifici deschide un topic pe forum unde poti ruga userii sa posteze o recenzie. La fel poti cumpara cateva.
La ce te ajuta?
Sa zicem ca userul X cauta pe google Farmacii Bucuresti. Google ii va afisa ca in imagina de mai jos rezultatele. Lucru care poate mari notorietatea la farmacie cat si vanzarile.
Mai multe recenzii pozitive, o afisare mai buna.
Pe mobil cand userii cauta pe google maps farmacii aprope de mine, ii va fi afisata farmacia ta.
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.