Grija mare cu easyhost.com ( fostul hostway romania ) !

Topy

Active Member
Registered
Full Member
Salut,
M-am trezit cu somatie de plata debite din partea firmei de hosting EasyHost.com ! Daca doriti sa renuntati la gazduire din parte acestei firme, trebuie sa anuntati print-un email cu 30 de zile inainte de expirarea contractului ca nu mai doriti. Altfel o sa fiti dati in judecata pentru o "porcarie"... pur si simplu... ! Binenteles eu am motiv ptr care nu o sa le trimit un email in care le zic ca renunt la serviciu ptr ca povestea mea incepe astfel: Mai pe scurt acum 3-4 luni de zile, doream sa schimb gazduirea care era pe persoana fizica si m-am gandit sa o trec pe persoana juridica. Le-am dat mail, in care le-am dat si datele si tot ce era nevoie pentru a modifica factura sa o platesc. Trece o saptamana si nu am primit raspuns, le trimit mail inca o data si apoi primesc dupa 24h raspuns cu un mesaj gen: "Va multumim pentru informatiile oferite, avem rugamintea sa ne furnizati o adresa de email de contact si un numar de telefon de contact, pentru a putea da curs transferului de la vechiul titular la cel nou." Le-am dat iar din nou toate datele necesare pentru a grabi un pic acest proces si pentru a scapa de banutii din cont. Binenteles ca mi s-a oprit gazduirea, le-am dat mail si le-am spus ca nu e corect ce fac, ca eu am cerut ca gazduirea sa fie transferata catre firma si etc dar ei nu au facut asta si nu am cum sa platesc. M-au sunat si mi-au zis ca-mi prelungeste gazduirea cu inca 1 luna pana se rezolva cu actele... am fost de acord si le-am zis daca mi se mai opreste gazduirea inca odata o sa renunt la dvs. Binenteles ca la fel s-a intamplat ! M-am mutat ...! Acum surpriza primesc citatie de la ei ca voi fi dat in judecata pentru recuperarea banilor ptr un serviciu care momentan nu a fost furnizat total ( adica au trecut decat 3 luni ) si uite asa.

Am vorbit cu un contabil si cu o gagica care este buna pe resurse umane si mi-a spus ca poti sa astepti sa te dea in judecata daca au curaj, din moment ce tu ai cerut schimbarea contractului catre firma, ei normal trebuia sa-ti inchida vechiul contract si sa faca alt contract pe persoana juridica ! Acum astept sa vad urmatorii pasi...

Ceea ce mi se pare ciudat ca in contractul lor ( vazand recent asta ) el se reinoieste automat cu inca 1 an daca eu nu renunt la serviciul lor in scris ! LoL... pe bune ? Dar cum vine asta ? Eu daca nu mai vreau sa platesc, imi inchizi serviciu si aia e. Eu daca nu am folosit serviciul lor in totalitate cum ma poti da in judecata ca sa recuperezi o suma pentru o perioada de un an daca normal tu imi inchizi serviciu dupa 1-2 luni?
 
Am vorbit cu un contabil si cu o gagica care este buna pe resurse umane
Ce treaba are resurse umane cu asta? Resurse umane se refera la angajati, adminsitrarea si tot ce tine de acestia.
Ceea ce mi se pare ciudat ca in contractul lor
M-am uitat in termenii lor si este rau de tot, adica orice ai face, s-ar intampla nu e vina lor, chiar daca este si tu trebuie sa platesti.
Apoi in TOS nu am vazut nimic de cele 30 zile in care trebuie sa platesti daca nu ai confirmat inchiderea.
Mai toate firmele acum au un termen minim de anuntat ca renunti la serviciilor dar fara repercusiuni si in general se refera la servicii de vps, servere, etc, dar nu la shared hosting.
Pe viitor citeste bine contractul inainte sa semnezi pentru a te feri de aceste probleme.
Singura solutie la tine este sa platesti inca 30 zile si gata.
Pastreaza toate discutiile care le-ai avut pe chat, ticket, telefon cu ei in caz ca se dau mari.
Amenintarile cu justitia sunt pentru a te speria in 95% din cazuri si nu vor ajunge acolo, mai ales daca situatia e asa cum spui tu.
Vezi aici ce amenintari am primit eu :

NewHOST amenintari si intimidari la clientii DDsNet
Newhost.ro incercare de cenzura pe roforum pentru feedback negativ

Daca nu ai semnat un contract separat de TOS, atunci faci un print la acesta si le dai mesaj unde le arati ca nu exista aceasta regula.
In primul rand nu stiu ce te-a mancat in **** sa treci din persoana fizica pe juritica. Nu cred ca erau asa mari cheltuielile pentru a le trece pe firma si chiar daca erau, contabilia ta trebuie sa stie cum sa faca pentru a fi acceptate ca cheltuieli.

Mai poti face reclamatie aici https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO cu toate info care le detii.
 
Multumesc frumos @AlexH pentru informatia cu reclamatia. Mai exista buba cu valabilitatea unui contract nesemnat de mine si cica automat fiind valid odata ce mi-am creat cont la ei si am achizitionat un serviciu + ca acel contract sunt 100% sigur ca a fost modificat fara a fi instiintat despre el ... ptr ca eu cand am comandat serviciul lor nu exista despre protectia datelor :)
 
Mai exista buba cu valabilitatea unui contract nesemnat de mine si cica automat fiind valid odata ce mi-am creat cont la ei si am achizitionat un serviciu
Pai atunci nu are ce sa iti faca. Cum ti-am recomandat mai sus, faci acum o copie la TOS de la ei pe site si gata. Acolo nu scrie nimic de acest gen. Si chiar un print la tot ecranul pentru a se vedea ora si data cand este facut.
Apoi le trimiti frumos si pe langa asta le ceri si despaguburi pentru timpul pierdut si a veniturilor generate de site cat si serp.
Vezi... cum spuneam mai sus, te-ai speriat repede cum au adus in disctutie ''te dam in judecata''
 
Este intimidare ieftina. Nu bag mana in foc, dar 99% nu vor ajunge la proces. Eu in locul tau nu as accepta sa platesc acea luna. Daca nu e cine stie ce secret, poti spune, macar aproximativ, la cat se ridica suma pe o luna? Daca nu este o suma importanta, poti linistit sa nu le platesti. Nu au decat sa-ti taie hostingul pentru neplata:D. Oricum nu inteleg cum isi conduc afacerea cetatenii astia. Sunt destule avertizari asupra lor.
 
Este intimidare ieftina. Nu bag mana in foc, dar 99% nu vor ajunge la proces. Eu in locul tau nu as accepta sa platesc acea luna. Daca nu e cine stie ce secret, poti spune, macar aproximativ, la cat se ridica suma pe o luna? Daca nu este o suma importanta, poti linistit sa nu le platesti. Nu au decat sa-ti taie hostingul pentru neplata:D. Oricum nu inteleg cum isi conduc afacerea cetatenii astia. Sunt destule avertizari asupra lor.
Nu este o suma mare... era undeva la 400 lei pe an. Doar ca ma deranjeaza atitudinea lor... si chiar as vrea sa ma dea in judecata sa dau putin cu ei de pamant.

Nu stiu de unde si pana unde s-a inventat autoreinnoirea unui contract si apoi ogligand clientul sa plateasca fortat un serviciu pe un an cand nu s-a folosit atat. Hmm... i-am trimis toate detaliile unui prieten avocat ptr ca vreau sa dau serios cu ei de pamant!
 
Nu stiu de unde si pana unde s-a inventat autoreinnoirea unui contract
Asa este cam la orice contract de servicii si chiar normal. In mode normal daca tu ai ales sa platesti pe 12 luni, contractul se prelungeste daca tu decizi sa platesti pentru alte 12 luni, insa daca ai ales sa platesti lunar, atunci acesta expira la finalul lunii si se reinoieste doar daca platesti tu factura in perioada data de ei.
Pentru shared hosting nici nu trebuie sa iti faci probleme.
 
Doar ca ma deranjeaza atitudinea lor... si chiar as vrea sa ma dea in judecata sa dau putin cu ei de pamant
Nu te vor da in judecata. Iti vor trimite o notificare / somatie semnata de avocatul lor / biroul lor juridic. Pune avocatul pe care-l cunosti sa le raspunda. In momentul in care vor vedea ca nu au de-a face cu un fraier, vor face pasul inapoi. Pentru 40 lei cat vine acea luna in care ar trebui sa platesti, nu se va ajunge la tribunal. Ar fi stupizi. Este o incercare ieftina de a te intimida. Oricum, politica lor e ... ciudata. Tin clientii cu forta? Probabil ca le merge cu multi. Nu sunt in locul tau, dar daca as fi, foarte serios iti spun, as ajunge la proces daca asta vor. Refuz genul asta de politici comerciale, seamana mai degraba a santaj. Chiar daca as pierde procesul, tot as merge pana la capat. Dar, ma repet, nu sunt eu in locul tau
 
Loading...
Back
Sus