Google se gandeste serios la un nou mod de Adblock pe chrome .

yepuras

Vedeta
Registered
Full Member
Săptămâna trecută, The Wall Street Journal, TechCrunch și alte site-uri de știri au raportat că Google ar putea integra în browserul Chrome o nouă funcție de blocare a anunțurilor. Google încă nu a comentat aceste zvonuri.

Iată ce știm până acum ...

Google este membru al Coaliției pentru anunțuri mai bune, care și-a lansat luna trecută instrucțiunile intitulată "Standarde inițiale mai bune de anunțuri: cele mai puțin preferate experiențe de anunțuri pentru web desktop și pentru web mobil." Ei au lansat o declarație care spune: "Standardele inițiale mai bune pentru anunțuri se bazează pe O cercetare cuprinzătoare în care consumatorii au clasat comparativ experiențele diferitelor anunțuri prezentate acestora în timp ce citesc articole online. Cercetarea Coaliției identifică experiențele de anunțuri din America de Nord și Europa care se situează la cel mai scăzut nivel dintr-o gamă de factori de experiență pentru utilizatori și care se corelează cel mai mult cu o înclinație sporită pentru consumatori de a adopta blocante de anunțuri ".

Cu alte cuvinte, este interesant să vedem că obiectivul principal a fost identificarea formatelor de anunțuri care determină utilizatorii să instaleze un bloc de anunțuri. În esență, au identificat un total de 12 experiențe de anunțuri care sunt cel mai puțin preferate de utilizatori.

Primul format este pop-up-ul. Este important să rețineți că vorbesc despre pop-up, nu despre Popunder. Acesta este modul în care o definesc: "Anunțurile pop-up sunt un tip de anunț interstițial care face exact ceea ce spun ei - afișează și blochează conținutul principal al paginii. Ele apar după ce conținutul de pe pagină începe să se încarce și se numără printre cele mai frecvent enumerate neplăceri pentru vizitatorii unui site web. Anunțurile de tip pop-up vin în mai multe soiuri - acestea pot prelua o parte a ecranului sau întregul ecran. "

În definiția sa, de fapt, este foarte aproape de anunțurile interstițiale mobile pe care Google le-a sancționat cu clasamentul SEO de la începutul lunii ianuarie a acestui an.

Coaliția afișează alte formate, cum ar fi anunțuri mari de tip "lipicios", anunțuri numărătoare inversată sau anunțuri care ocupă peste 30% din ecranul dispozitivelor mobile.

Se pare că există unele modele comune între aceste formate:

Acestea întrerup fluxul și blochează accesul utilizatorului la conținut.
Ei folosesc prea mult spațiu pe ecran, ceea ce face ca navigarea utilizatorului să fie dificilă.
Ele creează confuzie prin redarea automată a sunetului sau a videoclipurilor.

Industria (precum și autoritățile de reglementare) vor acorda o atenție deosebită acestui fapt în următoarele săptămâni și va fi interesant să vedem calea pe care Google decide să o ia exact. Acesta este în mod clar un pas către Google de a face inutilă anunțurile de anunțuri și, în funcție de modul în care acestea implementează aceste reguli, aceasta ar putea deveni, de fapt, un rezultat pozitiv pentru editori și pentru industria de reclame.
IAB se mișcă înainte cu ajutorul L.E.A.N. Inițiativă, acum Google și alții ar putea începe să împingă mai departe cu organizații precum Coaliția pentru anunțuri mai bune.

Sory pentru traducere este google translate care din cate vad s-a imbunatatit simtitor .
 
În definiția sa, de fapt, este foarte aproape de anunțurile interstițiale mobile pe care Google le-a sancționat cu clasamentul SEO de la începutul lunii ianuarie a acestui an.
Buna, eu am intrebat pe Twitter pe cei de la Google referitor la Pop-up si mi-au spus clar ca e sanctionabil la fel ca intestitials, daca se deschide pe mobile, popup-urile confunda utilizatorii si "ii surprind", nu permit acestora sa vizualizeze continutul site-ului propriuzis redirectionandu-l pe alt site/oferta de la primul click fara sa il lase deloc sa vada site-ul pe care l-a vrut initial si pentru care a dat click in SERP. Mi s-a confirmat totusi si faptul ca daca nu se deschide la primul click si utilizatorul are timp sa vada continutul pe site nu este sanctionabil. De acolo am realizat tool-ul Late-Popup pentru noi si pentru affiliatii nostri.
As vrea sa adaug faptul ca aceasta penalizare defapt e o declasare a site-ului, nu va ganditi la vechile penalizari Penguin ce picau site-ul de pe o zi pe alta de la 30k la 2k, rareori se intampla asta pentru "deceptive ADS" . Deci daca ai 10k unici pe zi si folosesti pop-up gandeste-te ca probabil daca nu l-ai mai folosi ai putea sa faci 20k pe zi, sau poate mai mult ;) Cat despre adblock probabil ca in scurt timp ne vom limita numai la bannere, in special pe mobile!
 
Loading...
Back
Sus