Ghid pentru MarketPlace si setarile sale (TubeAdvertising.eu)

TubeAdvertising

Support Official
Registered
Full Member
Support Official
Tot ce trebuie sa stii despre MarketPlace si setarile sale.

m4VBsZb.png

1.Decide ce vrei sa faci cu traficul ce nu indeplineste criteriile ofertei respective (fallback traffic) :

De exemplu, daca vrei sa promovezi o oferta ce e disponibila doar in Romania, dar pe acelasi landing iti ajunge si traffic din alte tari, setarea “default” din platforma TubeAdvertising trimite acel traffic intr-un Smartlink creeat automat in backend pentru tine, deci NIMIC nu se pierde.
Asta insa, nu e o solutie buna daca tu esti mediabuyer si cumperi trafic de pe Facebook de exemplu pentru ca botii Facebook trebuie sa iti verifice oferta inainte de aprobare. Acestia vor vedea ca pentru tara lor apare alta pagina /oferta si vor “crede” ca faci cloaking, deci campania ta va fi respinsa. In acest caz cea mai buna optiune pentru tine este sa arati un mesaj de eroare (macar pana la aprobare). Poti seta optiunea de default dorita in pagina asta

Nota: Daca pentru fiecare oferta pe care o promovezi ai nevoie de setari diferite pentru trafficul fallback, acestea se pot face direct pe pagina acesteia, in orice clipa :

TrByoVB.png

2.Puteti schimba linkul de promovare al ofertelor in cazul in care a fost banat sau pentru a ascunde parametrii de tracking :
Click pe butonul de shortlink(cloaking) si vi se va genera un nou link, aceasta actiune poate fi facuta ori de cate ori aveti nevie de un link nou, in caz ca cel vechi e blocat sau banat.

ZHFuqg3.png


3.Folositi bannerele rotatoare

Simplu de folosit, cu doar 1 click puteti genera scriptul de bannere rotatoare pe masura dorita in sectiunea “Promotion Tools” pe pagina ofertei . Daca doriti sa vedeti bannerele incarcate de Sponsor pentru fiecare oferta, scroll in jos pana la sectiunea “Creatives”
91sauRv.png


Nota: Toate instrumentele noastre de promovare sunt compatibile si cu site-urile securizate cu certificate HTTPS.

4.Setati unul sau mai multe postbackuri pentru ofertele promovare

Daca ai un Ad Network sau esti media buyer si doresti sa primesti conversiile intr-un instrument de tracking separate iti poti seta linkul de Postback prin 2 modalitati:
- Global Postback - poate fi setat AICI si va fi Postback-ul activ pentru toate ofertele
- Individual Postback - individual, per oferta, se seteaza in sectiunea “Settings” a fiecarei oferte si va functiona in locul celui global.
Nota: Este posibila folosirea mai multor Postback-uripentru aceeasi ofert, trebuie doar sa dati click pe ADD si sa adaugati cate Postback-uri aveti nevoie

hF9EWjN.png

5. Va rugam sa va completati profilul cu un e-mail valid ce il controlati destul de des.

Pentru a va putea tine la curent cu starea ofertelor din MarketPlace (Activa – In pauza – Inchisa) va rugam sa va completati proflul cu o adresa de e-mail valida pe care o controlati destul de des. Veti primi un e-mail de avertizare NUMAI IN CAZUL IN CARE TRIMITETI TRAFIC CATRE OFERTA RESPECTIVA, in caz contrar nu veti primi nici o instiintare.

Nota: Traficul nu se pierde in cazul in care trimiteti catre o oferta ce e inchisa sau in pauza, acesta va fi trimis catre un smartlink generat automat in backend pentru voi. Aceasta setare poate fi schimbata dupa bunul plac in pagina se setari pentru Fallback traffic.

Daca aveti nelamuriri, doriti sfaturi pentru promovare sau pur si simplu vreti sa schimbati o vorba, ma gasiti pe
skype: simoviciflorin
 
Ultima editare:
Loading...
Back
Sus