Functioneaza reclama agresiva?

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Unele produse, servicii, filme, seriale primesc o reclama foarte agresiva care in general o asociez cu proasta calitate. Daca ceva primeste publicitate agresiva, atunci caltatea acestuia este slaba foarte slaba si din experienta stiu ca asa este, ma refer la cea personala.

Intrebarea mea este, publicitatea agresiva la ceva va convinge sa-l cumarati, vedeti, incercati?

Cred ca raspunsul la fiecare ar fi NU, nimic nu ma poate convinge de ceva daca EU nu vreau. O minciuna mare daca ma intrebi pe mine. :D

Stiti serialul the man in the high castle?
Reclama in UK foarte agresiva pentru al vedea pe amazon prime. Am zi nu din prima ca din reclama unde apareau nazi si deja stim cum a fost totul, ce ar putea aduce in plus.
Reclama in spania, la fel foarte agresiva de multe ori pe zi, cam acelasi imagini, doar ca undeva a strecurat ceva care mi-a atras atentia: '' Dar aceasta nu s-a intamplat, nu asta e realitatea. NU am castigat razboiul''.

Am zis cam o luna, unde intr-o seara am zis sa-i dau o sansa si uite asta ca nu m-am lasat pana nu am terminat cele 3 sezoane.

Reclama agresiva + mesaj adegvat, poate convinge pe oricine. Acesta a fost un caz fericit unde serialul a fost super, cel putin pentru mine.
 
Si eu ma simt stresat cateodata de ceva tipuri de reclame ... si pana la urma, intr-un moment de plictiseala intru sa vad despre ce e vorba insa la mine, eu traduc totul in timp, pe care prefer sa il petrec cu cei din jur si daca este de acordat prea mult timp ... poate sa fie reclama vietii ca nu ma bag :)

Nu cumpar lucruri inutile, daca am nevoie de ceva caut punctiform acel ceva iar daca vreau sa cumpar ceva, intotdeauna las cosul asa inca vreo cateva zile :) pana cand achizitionez.
In aceasta speta, am picii interesati de biciclete si am gasit pe carpatsport ceva in ianuarie anul acesta. Pret 850 de lei bicla, in iunie, acelasi produs, 650 lei bicla si in noiembrie cand intr-un final am cumparat ... 450 bicla :)
Am rabdare insa nu am timp :)
 
Update dupa cativa ani. :D

Metoda funcționează chiar și mai bine ca acum 2 ani.

Google News.
Daca folosești google news cred ca ai văzut in feed, oricate refresh ai da unele stiri tot apar si chiar se repeta, uneori apar cu markajul " in caz ca nu le-ai văzut" si la unele chiar schimba data.
Stiti ca in Google news apare când a fost publicata stirea, gen acum o zi sau 2 ore. Daca nu o citesti iti apare peste o saptamana ca fiind publicata acum cateva ore, acelasi site, aceiasi stire.

Pe facebook acelasi lucru, se repeta aceiasi stire cica sub forma de sugestie pentru ca nu are tagul sponsor. Dupa ce ai dat click nu iti mai apare.

Inainte sa apara Lovecraft Country am vazut trailer si nu m-a atras. Apoi de cand a aparut imi apare stiri numai cu Lovecraft Country si sincer sa va spun am vazut inca odata trailerul si parca l-am vazut cu alti ochii. Inca nu l-am descarcat dar daca continua asa sigur ii voi da o sansa.
Doar sper sa fiu placut surprins asa cumam fost cu the man in the high castle, care a fost un serial de exceptie.

Un alt topic care imi apare la greu este netflix. Am inceput sa dau block si hide la orice e cu netflix dar tot apare.
Un alt topic care a fost promovat la greu, a fost dupa atacul asupra celor de la Garmin.
Dupa ce au platit cele 10 milioane de dolari au aparut imediat stiri peste tot si la modul abuziv cat de bune sunt produsele Garmin, reduceri de pret, orice numai sa iti ia gandul ca au avut o problema mare de securitate.

Pentru a vedea cum functioneaza manipularea si cum ne batem noi ca o gorila cu pumnii in piept ca este imposibil sa ne manipuleze, infulenteze ceea ce vedem, ne trimit ei.
 
Acum tot timpul e promovat conceptul de quality over quantity, din experiența proprie o să aleg aproape tot timpul quantity, e pur și simplu mai rentabil ca advertiser
 
Depinde de sector.
9/10 persoane aleg tot timpul cantitate in defavoarea calității.
Apropo de advertiser, citeam acum ceva vreme un studiu de caz legat de promovare pe Facebook.

Campanie pe cantitate de useri, cat mai mulți cu atat mai bine si cost foarte mic per acțiune, cica era undeva la 0.16$.
Adoua campanie calitate la useri, afisat doar la la cei interesați. Costul a fost mult mai mare, undeva la 2.20$ per acțiune.

Adoua campanie a avut o conversie mult mult mai buna cu același buget.

Daca luam white label merge cantitatea, cu cat mai multi useri se uita la un model cu atat e promovată mai sus in prima pagina si de aici mai multe venituri.
 
Loading...
Back
Sus