noref

Member
Registered
Farmasi este un brand originar din Turcia, prezent pe piața din România de foarte mulți ani, iar din aprilie 2019 au oprit distribuirea produselor în magazine și au trecut pe vânzări directe. După un an de zile putem spune că schimbarea a avut un impact major asupra vânzărilor.

Ce este Farmasi?

Farmasi este producător internațional pentru produse de îngrijire personală și frumusețe, retailer și companie cu vânzari directe având un portofoliu de produse pentru următoarele categorii: Frumusețe, Îngrijire Personală, Curățenia casei și Wellness, precum și diverse accesorii.

Călătoria a început cu mult timp în urmă, ca producător farmaceutic în anul 1950, prin fondatorul Dr. Cevdet Tuna. După ce a absolvit Facultatea de Medicină de la Institutul Geothe, a pus bazele laboratorului Tan, unde a formulat sute de medicamente. Tan Medical Storage a fost fondat pentru a procura ingredientele esențiale pentru a sprijini 14.000 de farmacii.

Dr. C. Tuna și-a extins activitatea în îngrijire personală și cosmetice, alături de fiul său Hakan Tuna, în 1985. Afacerea a fost extinsă cu produse lichide, fabricate sub numele Tan-Alize Kozmetik. Farmasi a fost fondată în anul 2003, an în care a fost creat și brandul Dr. C. Tuna. Clasat pe locul 1 în ceea ce privește exportul, Farmasi a continuat cu un model de vânzare directă a produselor sale.

Farmasi a obținut statutul de prima companie turcească, clasată pe locul 32, conform celui mai important site de vânzări directe din lume, "Direct Selling News", 2020 (pe baza vânzărilor din 2019).
Fiind prima firmă turcească printre cei mai mari 100 vânzători direcți la nivel global, FARMASİ își menține poziția de lider pe piață în Turcia, conducând peste alte mărci recunoscute la nivel mondial în sectorul vânzărilor directe.

Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 360 000 mp în Omerli, Istanbul și este formată din 5 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, precum și ambalajele din materiale plastice și tuburi laminate.

Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de creștere al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de vânzări directe. În 2010 au început în Turcia, în următorii 10 ani au ajuns în 25 țări, printre care și America.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de consultanți.
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări.

În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.

Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.

Avantaje înscriere Farmasi
Deoarece produsele nu se mai găsesc în magazine, persoanele care le foloseau, clienții vechi trebuie să se înregistreze pe website sau trebuie să găsească un consultant de unde să cumpere produsele. Din start avem un avantaj.

Putem alege să ne înregistrăm pentru a comanda produsele dorite de unde vom beneficia de 23-30% reducere (indiferent de valoarea comenzii).
Putem vinde produsele cu ajutorul catalogului tipărit (la fel ca la Avon / Oriflame) de unde vom avea profit diferența față de prețul din catalog (23-30%) + produse pe care le primim cadou.

Dacă dorim să câștigăm mai mult mergem pe partea de recrutare, este diferită față de alte companii deoarece:
  • Nu avem nevoie să recrutăm persoane care la rândul lor trebuie să aducă alte persoane, putem recruta persoane care vor doar să cumpere (sunt multe persoane care cumpărau produsele firmei din magazine înainte de aprilie 2019 deci dacă vor să cumpere în continuare se vor înscrie);
  • Nu există un minim pentru comandă sau un "pachet" care trebuie comandat.
Planul de Compensare este împărțit în:

1. Bonus Recrutare

În prezent Farmasi oferă câte un parfum "RUYA", un parfum care valorează 60 lei în catalog, pentru fiecare 3 persoane active recrutate în luna respectivă.
Activ = Comenzi acumulate într-o lună de minim 150 lei.

2. Bonus Personal
Volum Personal (PV) - Punctele pe care le acumulezi din vânzările tale, primul nivel este de 4% și poți ajunge să câștigi până la 22%, aceste puncte se adaugă și la Bonusul de grup.

4388

3. Bonus de Grup
Câștigi bonusuri de grup în funcție de nivelul de bonus alocat și de consultanții din prima generație (cei recrutați de tine).
Bonusurile de grup sunt calculate pe baza diferenței dintre nivelul tău de bonus și nivelul de bonus al consultanților din prima generație.

De exemplu:
Să presupunem că avem nivel 22% de bonus, persoana recrutată de tine, Emily are 15%.
Bonusul de grup pe care îl câștigi de la Emily se calculează înmulțind volumul de grup al lui Emily cu diferența nivelului tău de bonus minus nivelul de bonus al lui Emily. În acest caz (22%-15%) * Bonusul de grup al lui Emily = Bonusul tău de grup de la Emily

4389

4. Bonus de Lider
Când acumulezi un volum de grup de 30.000, atingi nivelul de 22%, fiind cel mai mare nivel din planul de compensare (celelalte nivele nu se bazează doar pe volum de grup).
Atunci când persoanele din prima generație ating nivelul maxim de 22%, normal bonusul de grup se anulează (22% minus 22%).
În acest caz s-a adăugat bonusul de Lider, scopul este să îndrumi persoanele din grup, pentru a ajunge la nivel de 15,18, 22% deoarece vei câștiga un bonus de lider de la aceste persoane.

4390


Atenție: Pentru bonusul de Lider sunt anumite condiții:
Trebuie să te ocupi în continuare de persoanele recrutate direct, pentru statusul de director vei avea nevoie de 9500 lei vânzări adiționale.

5. Bonus Avansare Rang
De la nivelul de Director, dacă se menține statusul timp de 5 luni (din 12) se primește un bonus de 1000 Euro.
Director de aur: 2000 plus ultimele 3 din tabel unde ne premiază cu 50k, 100k și 200k Euro.

6. Bonus Auto
De la director de platină în sus se primește un bonus pentru mașină, se poate alege mașina sau banii.

7. Discovery World
Pe lângă vacanțele gratis pe care Farmasi le oferă celor cu status de la Director în sus, se organizează mici competiții unde fiecare consultant poate participa.
Un exemplu: în luna ianuarie 2020 a fost o competiție pentru 4 zile în Istanbul unde câștigătorii au vizitat și fabrica.
Au fost două modalități de a câștiga:
  1. Top 50 pentru recrutări active (a fost destul de ușor să ajungă în top 50 chiar și o persoană care s-a înscris în luna respectivă);
  2. Toate persoanele care atingeau nivel 22% în luna respectivă.
Vacanțele sunt all inclusive, totul plătit de Farmasi.

Costuri transport comenzi:
  • 12,99 lei la comenzile mai mici de 199 PUNCTE (preț factură, preț redus al produselor);
  • TRANSPORT GRATUIT la comenzile mai mari de minim 199 PUNCTE (preț factură).
Livrarea coletelor se face prin curierat rapid GLS, termen de livrare 2-4 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii.

Retragera câștigului se poate face în două moduri:
  • Cont Farmasi;
  • Cont IBAN (minim 50 lei, se acceptă numai IBAN de România pe numele persoanei care detine contul la Farmasi).
Înscriere --> FARMASI

PS: ofer suport pe Whatsapp pentru persoanele înscrise în echipa mea

Actualizare: 10 septembrie 2020

4391
 
Ultima editare:
4377
eu nu reusesc sa inteleg unde isi gasesc oamenii astia webmasteri care fac asa site-uri care vor sa fie magazin online unde sunt implicate procesoare de plata fara ssl in si anume 2020!

si tu te chinui sa le promovezi afacerea iar ei nu au o platforma care ar trebui sa fie facuta ca la carte!
mult succes iti doresc la comisioane!


LE: daca bagi un produs in cos si dai click pe arata-mi cosul nu face decat refresh la main page.
 
4382

Testat acum pe Chrome, Firefox și Edge. Dacă nu are https în față, nu apare certificatul.

Legat de coș, dacă nu ești logat, nu poți face comenzi.

Se lucrează la website, e loc de mai bine, de un design modernizat, de altfel se încearcă schimbarea scriptului, dar oricum e acelșsi script și la noi care este folosit și pe celelalte țări.

Ca fapt divers este o companie cu venituri de sute de milioane de dolari, reală, cu fabrică proprie, au produse făcute de ei de peste 70 ani...
 
Ultima editare:
LE: daca bagi un produs in cos si dai click pe arata-mi cosul nu face decat refresh la main page.
Asa e. Asta e o chestie serioasa.
Legat de coș, dacă nu ești logat, nu poți face comenzi.

Se lucrează la website, e loc de mai bine
Daca poti vorbi cu cei care fac site-ul transmite-le ca au o problema reala. Eu ca si posibil cumparator, vreau sa imi vad cosul, sa vad exact cat e costul transportului de exemplu. La cum este acum site-ul se iese in secunda doi. Nu ii poti cere unui cumparator sa faca cont, inainte de a vedea cat il costa de fapt eventuala comanda
Referitor la topicul in sine. Imi pot face un magazin online prin care sa vand produsele astea si sa am un discount la achizitionare? Sau este obligatoriu sa trimit link referal catre site-ul mama?
 
Repet, scopul nu este să funcționeze magazinul online fără cont, din acel motiv nu te lasă să verifici coșul de cumpărături, produsele și prețurile le găsești în catalogul lor online sau tipărit.
De asemenea, după înscriere ți se aplică o reducere de 23-30% la produsele comandate.

Nu se acceptă un magazin online, nu se vând produsele în magazine, din aprilie 2019 când au intrat pe sistem de vânzări directe produsele se vând doar prin intermediul unui consultant (consultant devii când faci contul). Singura modalitate care poate să te ajute la promovare este acel link de referral, după ce o persoană se înscrie sub tine vei avea un profit de 4-22% din vânzările sale.

@abcsystem Ce anume trage? Nu ai citit ce am scris mai sus, este o companie reală cu propria fabrică. În România au sediul în Sky Tower în București, plus recent au închiriat un depozit de 2500 mp pentru a face față vânzărilor foarte mari chiar și în timpul pandemiei. Au 200.000 de consultanți în România și câteva milioane în celelalte țări.
Produsele lor se află în magazine în peste 100 țări, din care sunt ~20 unde se axează pe MLM pentru vânzarea lor. La noi sunt de mai bine de 15 ani în magazine, până în aprilie 2019 când au schimbat strategia și au intrat pe vânzări directe (dacă îți întrebi mama probabil a auzit de produsele lor).

Websiteul nu pot să zic că e wow, e chiar ceva vechi, totuși după logare găsești tot ce ai nevoie.
 
Indiferent care iti este opinia, aceasta trebuie exprimată într-un mod civilizat.
Eh, ti-ai gresit persoana sa o contrazici.
Am sa iti raspund punctual.
1: Nu au nici un 200.000 de consultanti ( nici macar maidanezi ce postati si va cautati oamenii in echipa ) - Cifra reala ajunge undeva la 3000 tras de ureche. ( Am dreptate? )
Farmasi este un nou brand inca din 2019 corect? ( Stiu datorita vanzarilor excelente a fost nevoie de un nou brand.
2: Nu au nici un nou depozit si recent inchiriat ... posibil in fairyland
3: Sediul este fix de acolo de unde ai iesit tu - call center este intr-o vagauna din ilfov ( iti dau poze? )
4: Certificate? la care faci referire cele turcesti sau romanesti ? Pentru ca nu imi aduc aminte ca, farmasi sa fii trecut pe la cantacuzino
5: WEBSITE ESTE O TEMA CUMPARATA DE 69 DOLLARI IN STADIUL DEFAULT ( Ma contrazici ?)
6: Mama nu cumpara jeg-uri
7: MLM este o zona gri
8: Farmasi este o corcitura provenita din futaiul avon si oriflame
9: Produsele sunt de joasa speta si calitate , de o calitate ordinara pline de glicerina & gum
10: Strategia farmasi este pentru persoanele de 40ani+ ce cumpara orice gaseste inclusiv teleshoping
P.S pe aici sunt si niste oameni ce au facut ceva in viata nu sta sa vanda unu o mizerie sa castige 5 lei.
Apropo la numarul produselor in 100 de tari cu lipsa de modestie si vulgaritate ... v-am pisat in cur... sunt in mai multe tari.
Nu am nimic cu aceste scheme , nu am nimic cu aceste jeguri si mizeri de produse... fiecare face un ban cum stie ... daca esti capabil sa vinzi cacat si sa faci banii bravo tie.
Ma deranjeaza teribil modul de prezentare exact rahaturile spuse de tine mai sus adica fix MINCIUNI. Or de cate or vad minciuni o iau razna si fac un rahatel mai mare.
Multa sanatate si spor in vanzari.
Apropo si sa nu uiti sa imi spui si mie un in Sky Tower sunteti voi ... nu de alta dar intamplarea face ca eu detin spatiu in Sky Tower pentru divizia de NOC ( Am numele trecut ... L4 va si astept in birou ) Si nu imi aduc aminte sa fie vreun farmasi... sa imi spui si mie unde sunteti mai exact situati.. Ce L , C , B , A banuiesc ca stii ordinea ... ) Aaa stiu ca in spate este o toaleta publica acolo aveti sediu alor 200.000 ?
 
Lăsând la o parte limbajul jalnic care nu-și are locul sper pe acest forum în mod normal, să lămurim câteva aspecte:

1. Da, probabil sunt 200.000 înscrieri și ceva mai puțini activi (în aprilie erau aproximativ 140.000 activi), acum ultimele mele înscrieri au codurile astea:
4386

Farmasi nu e brand din 2019, e brand de 70 ani.

2. Depozit vechi:
4384

Depozit nou:
4385
Distribuitorul turc de cosmetice şi produse de igienizare Farmasi a închiriat 2500 mp în depozitul CTPark Bucureşti. Dunwell: Chiriaşii din e-commerce caută activ spaţii de depozitare, în special pentru închirieri temporare

3. Farmasi România, Sky Tower, Calea Floreasca nr. 246 C, et. 18
Unul din anunțurile de angajare pentru această locație: Customer Service Specialist, FARMASI

4. https://www.farmasi.ro/content/certificate/368

5. Nu sunt IT-ist la Farmasi, sunt consultant, așa o fi, poți veni cu dovezi, e în regulă.

9. Ai probat personal? E în regulă, nu e obligatoriu să cumperi.

Poți căuta Farmasi și să mergi personal, am scris mai sus detaliile.
 
Ultima editare:
In C nu este nici un farmasi :))) Sau inchitiati birouri 2 zile pentru angajari ?.
Pornesc un articol de presa pe tema asta ca deja mi-a starnit interesul si apetitul aceste topic-uri ale tale.
Revin cu feedback :)))))
 
Vulpita & Viorel episodul 2.
pe .com cica ai comision 50% din tot ce vinzi. iti dau tools, website, tot tacamul.

DAR nu-i de voi! Voi nu vreti sa vindeti produse "naspa".

Dar hai sa vindem in sistem dropshipping. Pai ce dracu, sa luati de pe aliexpress (de exemplu) lubrifiante la 2-3 dolari ca apoi sa le vindeti la 40-50? Nu va e rusine?
 
Nu vreau sa ma bag ca musca in lapte, fiindca nu cunosc produsele si nici firma, dar uitanduma la website si lasand deoparte faptul ca "inca se lucreaza la el" si nu e complect securizat; websiteul nu imi da incredere mai deloc in special cand este expus la sql injections, ceea ce inseamna ca orice informatii inregistrate (conturi, etc) este posibil sa fie accesate si informatiile nu sunt securizate.

Ca exemplu https://farmasi.ro/category/cremă/465 returneaza destule informatii pentru a rula o scanare simpla, in special ca eroarea iti spune ca parametrul nu este valid si nu se poate gasii informatii.

In concluzie, cine se ocupa de website nu isi face treaba cum trebuie, iar asta va reflecta direct asupra afacerii, fiindca nu conteaza cati reprezentati o sa aibe, daca websiteul nu are o baza, intro zii o cineva o sa se supere si o sa le stearga tot si se va pierde toata afacerea in plus, momentan incalca cateva reguli EU pentru securizarea e-shops si GDPR.

@noref esti reprezentant al firmei, te intelegem ca vrei sa faci bani, ca toti altii, si sper ca nu faci asta zi de zi si depinzi de banii respectivi fiindca ai sa ramai foarte dezamagit/a, aici pe Roforum suntem o mica comunitate care ne ajutam unii pe altii, fiindca fiecare are o specializare pe un domeniu anume asa ca orice cometariu primesti nu este din rautate sau sa fie gica contra cat mai mult de ai grija mare .

Mult noroc si ai grija, eu personal nu as investii.
 
@Ovidiu Bokar

Un comentariu normal, constructiv, spre deosebire de @abcsystem care totuși a părut un Gică Contra de serviciu și generator de injurii. Din câte știu e securizat, dar repet, nu e domeniul meu. Legat tot de site, arată la fel pentru toate țările, nu doar pentru noi. O să încerc să transmit sugestiile mai departe, poate ajung la cei care se ocupă de partea IT.

Referitor la investiție, nu e vorba de așa ceva, nu se cere nimic de genul în site. Putem vorbi de investiție pentru promovarea link-ului de afiliat ș.a., dar asta e altceva.

NU sunt reprezentant al firmei, ci doar un simplu utilizator al platformei (sau să zicem consultant), cum poate deveni oricine prin înscriere pe site.
 
Eu am ceva experienta in MLM. Am lucrat cu Zepter si amway dintre cele mai cunoscute, au mai fost si altele dar nu le mai tin numele.

Descrierea, de fapt tot textul din primul post este acelasi ca la orice alta firma MLM, doar difera numele si nimic mai mult.

@abcsystem a folosit un limbaj urat insa are mare dreptate in mare parte. A nu se intelege ca ii iau apararea, insa sunt persoane care au lucrat in domeniu, au experienta si stiu exact care si cum sta treaba.
Apoi intri pe un site (roforum in cazul de fata) unde vezi acelasi text care facea valva prin 95-99' iar tu esti in anul 2020. Te gandesti ca lumea a mai evoluat putin si nu ar trebui sa '' puna botul '' la astfel de sisteme.

Personal daca aud ca cineva incepe sa imi vorbeasca de MLM, ma ridic si plec in secunda doi, pentru ca din experienta mea (a se intelege ca nu generalizez) este aproape imposibil sa ajungi la o intelege cu aceste persoane. Orice spui TU este gresit si orice spune EL este adevarat.

Trebuie sa intelegi reactia unor useri pentru ca in 2020 TU ca MultiNationala sa nu stii, sau sa nu poti face un auto redirect din http in https este pur si simplu o nebunie, cand nepotul meu de 10 stie sa faca asta. Intelegi la ce ma refer? Si asta e doar un exemplu.

@Ovidiu Bokar este expert in securitate online si daca a gasit brese atat de usor la o simpla accesare, iti dai seama cat de grav este?

Chiar daca tu spui ca esti un simplu colaborator/reprezentat, insa asta nu conteaza. Eu iti vad textul, te cred sau te cunosc si intru. Cumpar produse si apoi ma trezesc ca datele mele persoanale, fiscale, bancare ajung pe net la vanzare iar X de printr=un colt uitat de lume imi acceseaza contul bancar.

Increderea si imaginea este totul, daca clientul, userul nu este convins din primele 3 secunde, atunci poti spune la revedere.

Acum ceva timp citeam un Studiu de Caz legat de cosul de cumparaturi si sistemul de comanda.
Tipul respectiv avea renuntare la comanda de 65% dupa ce userul ajungea la procesul de comanda. A modificat intreg procesul, adica la simplificat si acum procetul celor care renunta la comanda este de doar 3%. Iti spune asta pentru a intele cat de importate sunt unele aspecte care la prima vedere nu le dai importanta.
Iar pentru tine este foarte important acest lucru, cu cat sistemul e mai simplu, rapid, cu atat faci mai multi bani.

Ar trebui sa o trimiti link la acest topic catre reprezentantul tau pentru a vedea problemele care le-am gasit si discutat.

Eu iti doresc multa bafta insa din experienta personala iti spun sa nu iti faci vise prea mari. Trateaza asta ca ceva extra cand ai ceva timp liber si te plictisesti.
 
@masterofpuppets se lucrează la site cel mai probabil, din acest motiv nu se redirecționează. Oricum link-ul de ref pe care îl promovează toată lumea conține https, nu sunt probleme, nu trebuie tastat manual. Într-adevăr nu sunt așa ok cei care se ocupă de el, am spus și mai sus, așteptăm un upgrade.

@abcsystem
Foto:
Vezi atașament 4387

Video: Fatih Ferman Gülseren - Managerul General Farmasi România
Eu nu am nimic cu afacerea in sine, chiar imi doresc ca tu sa faci comisioane din asta doar firma in sine daca vrea cu adevarat sa faca bani trebuie sa vina in fata cu o platforma pe masura, cu o securitate care sa tina pasul cu vremurile in care traim, si cu ceva cat mai noob friendly, daca ei se asteapta de la consumatorul de rand sa cunoasca ce cunoastem noi care activam in IM atunci clar este un proiect care nu o sa faca prea multi purici.

Ei ar trebui sa mearga si sa verifice site-urile cu care sunt in directa competitie si sa vina cu ceva mai bun decat ce au ei ca si platforma, tu mie personal poti sa imi spui orice vrei, dar asta cu "se lucreaza la site" nu este un argument, caci nu dai drumu la o asa platforma daca nu se pusa la punct cum trebuie.

Nu vorbesc cu rautate dar chiar nu vad treaba asta de viitor pentru tine, asa ca eu te sfatuiesc sa mai aduni ceva consultanti si sa discutati cu ei sa imbunatateasca platforma, si o sa vezi ca si comisioanele vor creste. Daca de exemplu tu te-ai apuca azi sa faci campanii adwords ca sa promovezi si sa vinzi ai pierde bani 100% din cauza acestei platforme.
 
@AlexH și @masterofpuppets am trimis sugestiile mai departe.

Ofertele lunii iunie:

xBhl6in.jpg
 
Am cumpărat eu acest parfum Link printr-un reprezentant farmasi,de la mine de la munca,pot sa spun că este praf,la 65 lei mă așteptam să persiste mirosul măcar câteva ore,dar după ce îți dai cu acest parfum in maxim 20 de minute nu mai miroase nici dacă bagi nasul adânc în haina, în locul unde ai pulverizat...Am cumpărat un parfum de pe AliExpress de 8 lei și credeti-ma că timp de 12 ore miroase in continuu și emană mirosul,chiar mă întreba colegii de la munca ce parfum de fițe mi-am tras de miroase așa tare și consistent...Mi-a fost rușine să le spun că am dat 8 lei pe el așa că am băgat și eu de la mine că am dat 250 Ron...Deci în concluzie au produse proaste la prețuri piperate...Sau poate sunt eu mai ghinionist deși mă îndoiesc că acest parfum la alții persista mai mult.
 
1. Oferă-i copilului tău ce-i mai bun!
Ingrijire specială pentru bebelușul tău cu gama de produse Dr. C. Tuna Baby
https://www.farmasi.ro/category/baby/540.
Ce produse din această gama foloseşti pentru copilul tău? #farmasiromania #Dr.C.Tuna #babyseries #kids

2. BB All-in-one o formulă lejeră şi o acoperire medie spre ridicată. Alegerea perfectă pentru vară! proteină de mătase ulei de argan hidratare ️SPF15 potrivită pentru toate tipurile de ten #farmasiromania #farmasimakeup #beyourself #beauty #wakeupandmakeup #bbcream #realbeauty

3. Iată ce avem disponibil chiar din acest moment!
✨ 7073652 1 bucată // 2007010 10 bucăți // 2007025 25 bucăți // 2007100 100 bucăți
Să avem o vară memorabilă! ️☀ Start Comenzi ! #catalogfarmasi #iulieseptembrie #vara2020

4. Noua identitate vizuală FARMASI, noul logo FARMASI
Noul design este unul cu multe verticale, precum:
a. Litera f
b. Frunzele (reprezintă natura)
c. Căderea de apă (reprezintă apa subterană pe care o folosim în FarmaCity)
d. Semnul = (simbolizează egalitatea și dreptatea în Farmasi)
e. Buzele (simbolizează lumea plină de culoare din FARMASI)
f. Cea mai importantă - BIRDS (2 păsări ascunse acolo reprezintă faptul că Farmasi zboară mereu sus spre glorie și libertate)

4432443344344435
 
Loading...
Back
Sus