Exemplu advertorial

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Aseara am vazut o stire care mai multi din lista mea si pe unele grupuri au dat share si comentat. Asa ca am decis sa intru sa vad despre ce este vorba.
Din primele randuri mi-am dat seama ca este adevertorial, dar ma continuat sa citesc.
7TRt7uX.png

In opinnia mea este un advertorial bun care va avea o conversie foarte buna.

1. se foloseste de imaginea unui tip foarte cunoscut in romania
2. in articol il face pacalici, mincinos, fake, etc iar lumea cade in plasa. Asa ca fiecare va da share sau coment pe retelele sociale pentru a arata lumii inttregi ce mincinos si prost iluzionist este gog.
3. titlu este unul care atrage si oricine l-a vazut pe gog va intra sa vada despre ce este vorba.
4. sunt multi iluzionisti/magicieni in romania care vor sa devina vedete ca si Gog.
5. in articol se explica cateva trucuri si apoi iti spune de unde pot fi cumparate.
c5kcYaY.png

6. cei de la punctul 4 cat si curiosii vor accesa site-ul si vor cumpara. Cred ca va avea o conversie de minim 20% din numarul persoanelor care acceseaza site-ul de shop.
7. Dupa cum vedeti in poza de mai jos, autorul explica trucul si apoi spune cat costa si de unde poate fi cumparat. Asta face ca numarul conversiei sa creasca. Eu daca sunt in domeniu si vreau sa devin un bun magician, voi merge pe site si voi cumpara acel produs de 1200 ron. Ce este aceasta suma in fata viitorului meu de mare magician?
60otoer.png


8. Un advetorial bun care a starnit interes, se auto promoveaza singur, este de durata.

Acum as vrea sa imi spuneti voi ce ati inteles din toate acestea si daca ar fi cazul cu le-ati pune in aplicare/practica.
Nu fiti timizi, o idee de aici, alta de dincolo poate ajuta intreaga comunitate.
 
Ideea este buna si cred ca aduce ceva rezultate, dar partea de scandal este cea mai de jos treapta a marketingului si pe termen lung scade credibilitatea si implicit vanzarile.
Eu nu as folosi o astfel de strategie. Daca esti creativ cred ca gasesti idei mult mai bune decat scandalul.
 
Ideea este buna si cred ca aduce ceva rezultate, dar partea de scandal este cea mai de jos treapta a marketingului si pe termen lung scade credibilitatea si implicit vanzarile.
Eu nu as folosi o astfel de strategie. Daca esti creativ cred ca gasesti idei mult mai bune decat scandalul.

O greseala care o faci tu, eu si multi altii care ne credem mai destepti si nu vrem sa ne pretam la astfel de practici.
Ce este in top la vizionari la Tv, ziare, etc ? Chiar si marile site-uri de stiri au adoptata aceasta metoda de promovare. In timpul cat muncesti sa faci o campanie smart (in opinia ta), cel din exemplu de mai sus a scris un articol repede si are vanzari la care poate tu nici nu visezi.
Plus cine spune ca trebuie sa dureze, sau campania sa aiba rezultate de durata? Atat timp cat are o conversie buna, adica banii investiti sa fie scosi si un profit acolo acceptabil. Dupa ce se termina campania si crezi ca nu mai are efecte, oricand poti face alta.
la final cine crezi ca o sa aiba mai multe vanzari? Tu sau cel de mai sus?
Retine ca este un exemplu.
 
Din pacate cam ai dreptate daca vorbim strict din punct de vedere financiar, dar stilul ala nu mi se potriveste si nu ma pot schimba.
Din aceleasi motive nu mai ma uit la tv de ani de zile :)
 
Din pacate cam ai dreptate daca vorbim strict din punct de vedere financiar, dar stilul ala nu mi se potriveste si nu ma pot schimba.
Din aceleasi motive nu mai ma uit la tv de ani de zile :)
Nu se potriveste nici la mine, dar nu avem de ales.
Un exemplu:
cand vine la mine un client vine incerc sa ii explic tot inainte de a comanda. Atat lucrurile bune cat si negative. Ca omul sa poata decide. Un lucru total gresit.
in acelasi timp un amic de al meu le spune numai ce vor sa auda. Taxeaza uneori si de 10 ori mai mult ca mine si nu duce lipsa de clienti.
Acum spune care e mai smart? Eu sau amicul meu?
 
Loading...
Back
Sus