Despre traficul pentru retele cpa

masterofpuppets

VIP Club
Registered
Full Member
VIP Club
#22
Rar mai gasesti retele CPM care platesc
Exoclik plateste la CPM, si nu doar ca plateste, a devenit una dintre cele mai mari retele de advertising din lume, despre ce vorbim?
dar rata per 1k este de toata jena.
Cand vrei sa monetizezi prin CPM tre sa te gandesti de la 100k vizite unice in sus, in felul asta o sa ai peste 1 milion de impresii daca site-ul e bine facut. E foarte complexa treaba cand vine vorba de monetizare, si oricat de multe ai experimenta tot mai exista loc de a invata cate ceva nou.
 

Nicolae P.

Instagram Social Manager
Registered
Full Member
#23

masterofpuppets

VIP Club
Registered
Full Member
VIP Club
#24
Chiar vreau sa imi explici inca odata pentru ca nu am inteles unde bati? Serios!
Orice retea CPA/CPM/CPI o sa plateasca doar daca : au lead-uri, conversii sau castiga din CPM mai mult decat te platesc.
Da și NU. Nu e treaba mea ca publisher să mă ocup de optimizarea campaniilor/ofertelor să genereze conversie/lead. Dacă era CPA, da..era treaba mea să conving userul să cumpere produsul X..dar așa.... la CPM, eu mă încriu pe site și treaba mea e doar să livrez traficul(real că iar se înțelege altceva) către rețea. Apoi dacă rețeaua primește click sau nu sau generează conversie sau nu..nu mă interesează. ÎȘI ASUMĂ ASTA, că de aia merge pe modelul CPM. Publisherul nu are nici o vină că userul ”Gigel” nu îi dă click pe reclama cu tampoane...
Naruto ti-a raspuns deja dar poate ca nu ai inteles, o sa iti explic si eu.
CPM inseamna Cost Per Mile, adica esti platit o anumita rata la 1000 de afisari, ceea ce denota ca nu are nimic in comun cu CPA CPL CPS CPI, adica o retea care te plateste CPM nu iti va impune sa le faci lead-uri, e treaba lor sa faca asta, ei trebuie sa serveasca reclamele potrivite pentru traficul livrat de tine, optimizate corect pentru fiecare user din fiecare tara si asa mai departe. Deci faptul ca ai inclus CPM in mesajul tau si ai mentionat ca o retea de gen o sa te plateasca doar daca au lead-uri nu are logica.
 

Nicolae P.

Instagram Social Manager
Registered
Full Member
#25
Citeste mai bine pentru ca dupa am spus ca este greseala lor ca ofera CPM dar condititioneaza d CPA/CPI si inclusiv CPL. Nu intelegeam la ce te referi, acum m-am lamurit : greseala de interpretare
 

TubeAdvertising

Active Member
Registered
Full Member
Support Official
#28
Ok. Hai sa va mai dau un exemplu, de ceva timp la moda sunt reclamele in format web push notification, atat pe mainstream cat si pe adult, eu de regula rulez cu exo dar inainte ca exo sa implementeze web push am fost ofertat de catre cei de la adsterra, mi s-a oferit un CPM fix, doar ca CPM-ul e per subscriberi, ce vreau sa subliniez este faptul ca advertiserii asta cumpara, nu cumpara conversie, cumpara acei subscriberi la care sa le afiseze reclame in browser, pentru ca nimeni nu poate garanta conversii, la fel si in sistemul bannere CPM sau CPC bugetele acestor advertiseri sunt uriase, si mai uriase sunt bugetele celor care cumpara de la advertiseri direct pentru produs, vorbim de o piata de milioane de euro din care noi publisheri luam un mic procent. Cred ca @TubeAdvertising poate confirma sau infirma cele scrise de mine. Dar ce vreau sa spun este faptul ca retele de advertising deja consacrate nu pierd bani la niciun tier de trafic. Eu am trafic tier 2-3 si este foarte bine platit, de ce ar cumpara trafic tier 3 daca undeva acolo nu ar exista profit. In ideea in care traficul de tier 3 este cel mai mult pe WWW.
Nu stiu daca am inteles bine despre ce anume mi-ai cerut parerea dar incerc sa raspund. Exista 2 tipuri de advertiseri, cei ce platesc la click efectiv sau impresii (afisare banner) si cei ce platesc per rezultat (CPL, CPA, CPI, etc). In ultima perioada s-au inmultit cei ce platesc per rezultat pentru ca e mai grea fraudarea si acestia cauta sa evite retele precum Exoclick, cauta retele mai mici/ medii, acolo stiu ca pot obtine un "deal" benefic pentru ambele parti.

In retelele de tip Exoclick stie toata lumea ca jumatate din trafic e frauda, iframe-uri, boti, etc. De acolo singurii care cumpara pe profit sunt cei ce stiu cu adevarat ce fac, au tool-uri de optimizare si segmentare a traficului gen Voluum, asta e spuma dar la astia nu ajungi daca ai trafic foarte prost ca iti blocheaza sursa. Restul advertiserilor ori au oferta tip teapa, virus, oferte 0 click flow, etc si ies pe profit oricum chiar si cu trafic "mix", ori sunt firme foarte mari cu angajati incompetenti sau nepasatori si bugete enorme astia insa sunt temporari, vin - pleaca - revin.

Frauda exista peste tot, si in CPC/CPM SI IN CPA dar atata timp cat lumea e pe profit se merge inainte. Orice retea de afiliere care se respecta trebuie sa isi asume anumite pierderi sau "fraude" inventate de advertiser, nu pui in carca afiliatului decat daca a facut-o intentionat, si se poate demonstra asta.

Nu te trezesti la sfarsitul lunii ca stii, ai facut 1000 de euro dar defapt poftim 600 ca restul era frauda, asa a zis ala si nu mi-a dat banii. Daca in ultimele luni afiliatul ala ti-a adus 100-200 profit pe luna, are trafic ok, iti asumi pierderea aia ca pe termen lung ai de castigat.

Nimeni nu iti garanteaza conversia dar se face un test, de obicei daca nu ma platesti la click dar vrei la conversie, testul meu e bazat pe cpm-ul scos din ofertele existente, daca oferta ta nu performeaza am inchis robinetul, asta e treaba mea, sa caut oferte si sa optimizez sistemul, sa imi tin affiliatul multumit si sa castig si eu pe langa el nu sa imi bat joc de traficul si munca lui.

Eu mereu am spus ca noi suntem o retea CPA, chiar daca vindem si trafic la click in unele tari, niciodata nu am spus ca platim la CPM cum fac alte firme, daca traficul e bun, se fac bani cu noi, daca e prost nu.. asta e.

Aici spui asa: "Vorbim de o piata de milioane de euro din care noi publisheri luam un mic procent"
Depinde despre ce firme vorbim, unele profita foarte mult de pe urma afiliatului da, altele nu, trag inainte si incearca sa isi faca loc printre giganti. In zilele de aur cand traficul de Italia valora 20 euro CPM firmele de obicei plateau 30-40%, era "combinatia" lor . Astazi nu mai exista asa ceva decat in NUTRA si Crypto (cat o mai tine), daca vrei sa fii competitiv platesti macar 75% baza, celor cu foarte mult trafic le dai si 90% sa ramana la tine. Castigi putin dar iti faci publicitate.
Off topic: Avem si noi Push , lansat azi :)
 

Reclama

Loading...

Reclama Ta Aici

Stiri Monezi Virtuale

Reducere pentru Vacanta

Loading...
Sus