De stiut ,ce inseamna publicitate pe facebook si unde ajunge trafficul.

schoolOFdj

Active Member
Registered
Full Member
Am notat prin multe forumuri care le citesc ca,nu se cunoaste mentiunea ce inseamna cand cumpar publicitate pe facebook si unde vine acel traffic .

Multi sunt incepatori si dupa ce gasesc articole cum sa faci bani cu facebook si asa mai departe ei vad doar ce vor ei si nu inteleg mesajul complet , cand cumpara traffic (publicitate)
Hmmm ,ei bine sa nu te gandesti la modul platesti o suma de x pe facebook si gata ai puso , te astepti la traffic pe situl tau direct.Cand cumperi publicitate pe facebook ,cumperi publicitate la pagina ta de facebook si nu la situl tau . Daca ai ceva calitativ pe pagina de facebook poti spera sa prinzi si traffic pe websitul tau personal.Asadar facebook este doar o alee catre situl tau si nu un boulevard direct de asteptari .Asadar ma reper ,fura facebook ?Sper sa fi inteles acum diferenta dintre google si facebook
 
Ultima editare:
Am notat prin multe forumuri care le citesc ca,nu se cunoaste mentiunea ce inseamna cand cumpar publicitate pe facebook si unde vine acel traffic .

Multi sunt incepatori si dupa ce gasesc articole cum sa faci bani cu facebook si asa mai departe ei vad doar ce vor ei si nu inteleg mesajul complet , cand cumpara traffic (publicitate)
Hmmm ,ei bine sa nu te gandesti la modul platesti o suma de x pe facebook si gata ai puso , te astepti la traffic pe situl tau direct.Cand cumperi publicitate pe facebook ,cumperi publicitate la pagina ta de facebook si nu la situl tau . Daca ai ceva calitativ pe pagina de facebook poti spera sa prinzi si traffic pe websitul tau personal.Asadar facebook este doar o alee catre situl tau si nu un boulevard direct de asteptari .Asadar ma reper ,fura facebook ?Sper sa fi inteles acum diferenta dintre google si facebook
Poți să cumperi trafic direct către site-ul tău fără a mai trece pe undeva. Setezi cost per click(la fel ca pe adwords) și aia e :)