Toata lumea face campanii de e-mail marketing normal. Cumpara o lista e-mail, apoi inchiriaza un vps si incepe sa trimita mass e-mail. Altii care dispune de venituri ceva mai mari, apeleaza la servicii de e-mail marketing care stim cu toti ca sunt cam scumpe, plus nu iti garanteaza ca vei primi click.
Recomandarea mea garanteaza oarecum click-ul pe oferta ta si in acest fel scade costul la campanie. Acum depinde si ce fel de campanie faci.
Google adword are optiunea de a afisa reclama ta, unui target custom pe gmail la un cost minim de 0.01$ per click.
Pentru asta ai nevoie de o lista cu adrese de e-mail de gmail, care le importi in campanie si anuntul tau va fi afisat doar acelor persoane.
Daca lista este una buna si facuta pe o nisa speciala atunci rata de conversie creste considerabil.
Prin aceasta metoda pe langa faptul ca mesajul tau ajunge in inbox la gmail, vei fi taxat doar daca userul da click link, fata de metoda veche unde platesti pe livrare mesaj si nu click.
Singura diferenta la google adword fata de facebook este ca iti trebuie landing page pentru oferte de affiliere.
Pe facebook poti face acelasi lucru cu adresele de e-mail dar poti pune link de affiliere, pe cand la adword nu accepta nici un fel de redirectare, cel putin la mine in cont.
Daca nu esti inspirat la o reclama poti adauga url la pagina care o promovezi si google va genera cateva exemple de ads din care poti alege.
Daca aveti intrebari va rog postati mai jos.
Recomandarea mea garanteaza oarecum click-ul pe oferta ta si in acest fel scade costul la campanie. Acum depinde si ce fel de campanie faci.
Google adword are optiunea de a afisa reclama ta, unui target custom pe gmail la un cost minim de 0.01$ per click.
Pentru asta ai nevoie de o lista cu adrese de e-mail de gmail, care le importi in campanie si anuntul tau va fi afisat doar acelor persoane.
Daca lista este una buna si facuta pe o nisa speciala atunci rata de conversie creste considerabil.
Prin aceasta metoda pe langa faptul ca mesajul tau ajunge in inbox la gmail, vei fi taxat doar daca userul da click link, fata de metoda veche unde platesti pe livrare mesaj si nu click.
Singura diferenta la google adword fata de facebook este ca iti trebuie landing page pentru oferte de affiliere.
Pe facebook poti face acelasi lucru cu adresele de e-mail dar poti pune link de affiliere, pe cand la adword nu accepta nici un fel de redirectare, cel putin la mine in cont.
Daca nu esti inspirat la o reclama poti adauga url la pagina care o promovezi si google va genera cateva exemple de ads din care poti alege.
Daca aveti intrebari va rog postati mai jos.