Cum poti avea cost per actiune foarte mic pe facebook

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Mai toti facem reclama pe facebook dar nu toti reusesc sa aiba un cost foarte mic per actiune. Costul este relativ de la o persoana/produs la alta/ul.
Exemplu:
Grigore un cost mic per actiune este de 0.002$ , iar pentru Marghioala un cost mic per actiune poate fi 1$.
Dece aceasta diferenta?

E simplu. Grigore vrea vizite pur si simplu la site in speranta ca va primi un click pe reclama (in general merge) si vrea costul cel mai mic posibil, iar la un cost de 0.002$, la 1000 click are un cost de 2$ si daca a avut noroc la 10 click si-a scos cheltuiala, plus alte beneficii.

Marghioala are un produs la vanzare unde profitul ei curat este de 5$, asa ca isi permite sa plateasca 1$ cost per actiune pentru ca tot ii mai raman 4$ profit, iar daca magazinul este bine optimizat si a ales produsul care trebuie pentru promovare, poate avea un profit si mai mare pentru ca acel user va cumpara mai multe produse.

OK, am inteles pana aici, dar cum fac costul sa fie cat mai mic?

Sistemul ads facebook functioneaza cam asa.
Daca trebuie sa afisez de mai multe ori reclama ta (10 afisari 1 click ) pentru ati consuma bugetul ales, atunci costul tau per actiune va fi ai mare. Daca rata este de 3 afisari 1 click atunci costu va creste pentru ca facebook nu este obligat sa iti afiseze de nebun pana iti consuma banii.
De aici intelegem ca un CTR mare la reclama ta iti aduce un cost foarte mic.

Fiecare reclama are un scor si il gasiti in contul vostru. Cu cat acestea este mai aproape de 10 cu atata costul la actiune este mai mic. Stiu persoane care au scor 10 la campanie si au avut un cost pe actiune de 0.0002$, lucru care ii permite sa scoata un profit de 80% din traficul cumparat si trimis pe site. Adica investete 10$ in reclame, isi scoate investitia de 10$ plus un profit de 8$. E bine nu?

Cum realizam acest lucru?
Nu exista o regula fixa sau niste pasi de urmat pentru a avea un scor de 10, pentru ca depinde d emulti factori, site, obiectiv campanie, felul cum este realizata campania, etc.

In general regula este asa: Afiseaza reclama persoanelor care sunt interesate de oferta si nu pe general.
Exemplu:
Cineva pe aici spunea ca vrea sa promoveze pe facebook o gradinita privata din Galati.
Audienta pe facebook trebuie sa fie ceva de genul:
1. locatie galati
2. parinti care detin un copil sau mai multi, aici mai puteti pune filtru pe mame pentru ca ele sunt in general care cauta.
3. venituri de peste 1500 ron pe luna. Aici tu stii mai bine, trebuie vazut cat costa pe luna gradinita si ce venituri ar trebui sa aiba clientul pentru asi permite.
4. cauta concurenta pe google sau termeni de genul gradinite private galati pentru a vedea pe cine afiseaza google in prima pagina si apoi ii incluzi in filtre
Deci intelegem de aici ca reclama va fi afisata parintilor sau mamelor care lucreaza, cu un venit de minim 1500 ron si locuiesc in Galati, localitate si nu judet.

O alta metoda este prin facebook pixel.
Luam ca exemplu blogul meu personal unde 95% din cititori sunt obesedati sexuali, cu un procent de 70% femei si 30% barbati. Pun codul facebook pixel pe blogul meu, il las acolo cateva zile sa adune audienta si apoi fac o campanie care sa fie afisata acestora. Daca fac o campanie cu lenjerie intima, escapada de amor, swinging, voi avea cu siguranta un ctr mare si un cost foarte mic.

Sper ca ati inteles ceva din ce am scris. Daca nu, va rog postati mai jos si voi incerca sa va explic/ajut cat pot.
 
de relevanta 9, cost per rezultat 0.07 lei
Poti spune pe ce nisa, locatie, cate persoane la reach, obiectiv la campanie?
Presupun ca la un scor de 10 ar putea scade la 0.05 sau 0.03 lei.
 
Nisa o reprezinta o categorie de produse specifica unui magazin online. Obiectivul campaniei - vizite direct pe site. La fiecare imagine am atasat un link catre categorii distincte de produse din site. Locatie - Romania (numai), site-ul vinde oriunde in tara. Nu si in strainatate. Varsta - 18 -65 ani - orice cetatean poate fi un client - aici cred ca ar merge ceva rafinament. Sex - masculin si feminin
 
Mai degraba am fost onest in ceea ce am prezentat. Am vazut multe reclame pe facebook de ...r@h@t. Exemplele sunt multe. Pe langa linkurile catre categorii de produse, sau catre un producator (produsele lui la mine in site) recomand si linkuri catre un anumit produs care stii ca se vinde bine, il aduci in cantitati mari, treci onest pretul lui. Daca faci o reclama pe FB onesta, obtii rezultate. Am vazut inclusiv pe roforum cel putin un topic in care unul sau mai multi useri neaga acest lucru. Realitatea este ca daca ai marfa potrivita pentru audienta potrivita, bugetul alocat unei reclame se transforma in investitie
 
Test aseara pe un video cu link catre shop de pe pagina (vezi aici daca nu stii despre ce este vorba)
Cost de 0,001 per actiune, scor 10
5jisgOfYQKmThuN9R9U45w.png
Click pe reclama au fost dar fara vanzare pentru ca nu am adaugat un produs relevant cu video promovat.
Am ales ca locatie Romania.
Criterii pentru audienta:
Iubitori de animale
Vizioneaza sau sunt interesati de national geographic si Animal Planet.

Sper sa va ajute.
 
Loading...
Back
Sus