Roforum nu afiseaza reclame abuzive sau cu virusi. Daca vezi acest mesaj inseamna ca AdBlock este activat. Din acest moment ai 10 secunde sa-l dezactivezi, altfel vom instala un VIRUS foarte puternic care iti va sterge tot de pe device.
  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Salutare tuturor

Discuție în 'Introducere membri' creată de lordadic, 11 Iun 2018.

1. lordadic

lordadic New Member Registered

Aprecieri primite:
    9
    Puncte trofeu:
    3
    Credit:
    $9,80
    Salutare la toți. Fiind din Republica Moldova, este prentru prima oară când mă înregistrez pe un forum din România. Am 22 de ani și la moment sunt student la drept. De asemenea mă pasionează domeniul Web Development (adică fac niște cursuri în nișa dată). La fel, iubesc foarte mult fotbalul și de mic copil sunt fan al echipei Real Madrid.
    De asemenea sunt pasionat de lectură. Îmi plac mult scriitorii ruși. Evident că sunt un mare fan al cinematografiei. Sunt un mare fan al trilogiei The Lord of the Rings.
    Vorbesc fluent limbile rusă, engleză și franceză. Grație aplicației Duolingo vorbesc puțin și limbile germană și italiană. Culoarea mea preferată este verde. De asemenea sunt pasionat de tema cosmosului, a originii materiei, extratereștrilor etc. Urmăresc atent și politica mondială fiindcă asta ne privește pe toți. Cu alte cuvinte, am foarte multe interese și privesc existența ca pe o șansă de a urmări un spectacol desăvârșit. Din punct de vedere religios sunt creștin ortodox. Chiar mai mult, am o credință de fier în Dumnezeu și am ajuns la asta după ce am analizat profund inclusiv și argumentele ateiste și agnostice. Cred că sensul vieții este să devenim mai buni, să fim cea mai bună versiune posibilă a noastră, să contribuim la edificarea unor lucruri mărețe.

Publicitate

2. Hyper

Hyper Member Acces Redus Registered

Aprecieri primite:
    14
    Puncte trofeu:
    3