Problema cu suportul online

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
De multe ori cand apelam la suportul online a unei firme sau institutii si chiar offline intampinam mai multe probleme decat solutii. In general acesta sunt din cauza persoanei de la birou sau care este de servicii cand apelam la support.

Prima problema este ca majoritatea nu au habar ce fac sau despre ce vorbesti. Vezi cazurile celor care scot bani prin WU de la google iar cucoana de la birou nu poate intelege de ce Google iti trimite tie bani si trebuie sa pierzi 2 ore sa-i explici si daca ai noroc poate reusesti sa scoti banii.

Adoua problema este ca persoana de la birou are o zi proasta, sau are ceva cu natia ta ori cu tine persona, sau chiar o deranjezi de la jocul de carti din windows.
In loc sa te ajute iti ofera indicatii gresite care mai mult te baga in ceata si daca lucrezi cu date sensibele e posibil sa ai probleme mai mari dupa.

Dupa cum stiti am ceva probleme de cateva luni cu paypal. Am sunat peste tot, trimis N acte, am venit in spania special sa rezolv problema si tot nu am reusit. Ba chiar se contrazic intre ei de fiecare data cand suni sau trimit e-mail.
Aici e de inteles ca majoritatea au ceva impotriva romanilor si fac orice sa te duca in eroare. Asa ca dupa cateva luni astazi am sunat iar si mi-a raspuns o doamna care a fost foarte amabila si mi-a oferit o solutie foarte usoara care daca mi se spunea de la inceput rezolvam totul in cateva minute.

Am intrebat de ce ceilalti nu mi-au sugerat acelasi lucru, iar aceasta a spus ca sincer nu stie ce sa raspunda si e de inteles.


La fel este peste tot la orice suport online sau offline. Daca persoana de la birou vrea intradevar sa te ajuta sa rezolvi problema, atunci cu siguranta va gasi o solutie, dar daca este ciufuta si nu vrea atunci poti spunea la revedere.

De asta vad mereu probleme pe diverese forumuri legat de suport.
Stiu un caz unde am apelat la support legat de un server, la o problema care doar DC putea sa o rezolve, iar eu stiam mai multe decat cel de la support.

Din experienta mea am ajuns la concluzia ca nu firma sau institutia nu este de vina ci persoana care iti raspunde si starea ei de spirit din acea zi sau acel moment. Daca esti norocos ca mine atunci e posibil sa gasesti mereu ciufute la support.

Alta problema este ca multi useri cred ca persoana de la support este nostradamus si asteapta sa stie tot chiar si ceea ce nu stiu eu. Asta o stiu din propria experienta unde multi cred ca e de datoria mea stiu extact la ce se refera.

Stiu ca unii de la support sunt platit foarte prost si fac munca decat sunt platiti, dar imi aduc aminte de vorba uni amic de pe vream cand era Xnet care oferea internet gratis.
A sunat la support si a intrebat de ce merge as anaspa netul iar acestia i-au raspuns ca pe langa faptul ca este gratis face figuri. Iar amicul meu le-a raspuns: Nu conteaza daca este gratis sau nu, daca-l oferiti atunci sa fie de calitate, ori il opriti de tot.
 
Loading...
Back
Sus