GSoftCentral.com au fost preluate de Ghesi Internațional SRL ( Ghesi.ro )

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert


Stimate client,

Prin intermediul acestui email dorim să te anunțăm că operațiunile desfășurate de GSoftCentral.com au fost preluate de Ghesi Internațional SRL ( Ghesi.ro ).

Ghesi a început să ofere servicii de găzduire web, reseller, VPS și servere dedicate începând cu iunie 2007. Obiectivul nostru este de a furniza servicii de găzduire de o înaltă calitate la prețuri cât mai mici împreună cu un excelent serviciu de suport. Ne concentrăm în principal pe uptime și satisfacția clientului, având cele mai performanțe servere și o echipă de suport dedicată satisfacerii celor mai prietentiosi clienți, putem spune că ați găsit cea mai competentă firmă de servicii web, acum ne rămâne doar să vă demonstam acest lucru.
Un aspect unic al companiei noastre este nivelul ridicat de suport care este garantat la toate serviciile de găzduire oferite, fie că ai un cont de 5€ sau unul de 100€ te vom trata cu aceași atenție, fiecare problemă este atent analizată și întotdeauna vom găsii o soluție în cel mai scurt timp posibil.

În următoarele săptămâni vom îmbunătății serviciile actuale introducând opțiuni și facilități noi cum ar fii:
- Backup la fișiere și baze de date mai frecvent, acesta va fii efectuat odată la 4 ore.
- PHP va rula în mod suPHP oferind o securitate mai bună pentru conturile de găzduire.
- altPHP vã va oferii posibilitatea de a alege versiunea de PHP dorită pentru contul de găzduire, puteți alege de la PHP 5.2 până la ultma versiune stabilă de PHP.
- CloudLinux, CloudLinux înseamnă izolare și virtualizare la nivel de cont de găzduire. Ceea ce face CloudLinux este să izoleze fiecare utilizator în "cușca" lui astfel încât acesta nu afectează performa altor clienți.
- Vom utiliza LiteSpeed ca și înlocuitor pentru Apache pe toate serverele de găzduire web și găzduire reseller. Acesta este de până la 900% mai rapid decât Apache atunci când servește conținut static și panムla 50% mai rapid atunci când servește cereri PHP.
- Stocare pe harduri SSD in raid 10, Ghesi știe cât de importantă este viteză de încărcare a site-urile așa că am ales să folosim doar harduri SSD pentru a oferii o experiență plăcută clienților.
- Softaculous, Softaculous este un auto installer cu peste 200 de script-uri și 1.000 de clase PHP care este oferit gratuit pentru toate pachetele de găzduire web! Softaculous vă oferă puterea de a personaliza site-ul dvs. și de a adăuga funcții noi fără vreun cost suplimentar!
- Website Builder, oferind această facilitate vei putea creea site-uri web folosind o interfață dinamică ușor de utilizat în care nu vei avea nevoie de cunoștințe de programare pentru a publica un site.
- Asistenta tehnică va fi mult îmbunătățită, ne puteți contacta pe chat, email sau la telefon.
- Acum poți plătii facturile proforme folosind un card de credit.

Poate te întrebi dacă prețurile vor crește, răspunsul este NU. Totul va rămâne la fel, singura diferență este că firmă din spatele GSoftCentral va fii Ghesi International SRL.

Acestea fiind spuse este datoria noastră să vă demonstrãm faptul că serviciile GSoftCentral se vor îmbunătății.

Pentru orice întrebări sau nelămuriri puteți să ne contactați la adresa de email [email protected] sau la numerele de telefon afișate pe site.

Cu mulțumiri,
Andrei G.
Fondator Ghesi.ro



Ce spuneti despre aceasta mutare si oare care a fost pretul tranzactiei?
 
Deci revenim , pareri pro so contra Alex , in mare asa cateva cuvinte pentru ca eu sincer nu am mai auzit de aceasta firma ?
 
Deci revenim , pareri pro so contra Alex , in mare asa cateva cuvinte pentru ca eu sincer nu am mai auzit de aceasta firma ?
De ghesi nu stiu prea multe, tot ce stiu e parca aveau un site de file shraring.
Lucru care ii detasa pe cei de la gsoft fata de alte firme, era suportul oferit. La orice ora era cineva care s aiti raspunda si sa te ajute. Ma refer la un ajutor real si nu texte predefinite ca la alte companii.

ghesi nu stiu daca are sau va avea un asemenea suport, sau daca vor fi deschisi la discutii/negocieri legat de pachetele de hosting. Poate vreai ceva mai mult, sau sa te pasuiasca cateva zile, ori sa te ajute sa rezolvi problema la site.
Odata a trebuit sa aman plata la cont de hosting pentru ca clientul meu uitase de acesta si nici nu raspundea la mesaje.
Am deschis un tichet si imediat mi-au extins cu 7 zile perioada de plata. La ghesi nu stiu daca va fi posibil.

Ramane sa vedem ce si cum va fi.
 
Si uite asa s-a mai dus dracului o firma buna de host. Nu stiam de ce de 2 zile nu mi-au raspuns la tichet . Acuma Ramane de vazut ce si cum sunt. Naruto9 posturile alea sunt cam vechi , dar cine stie poate s-au schimbat de cum erau atunci.
 
Si uite asa s-a mai dus dracului o firma buna de host. Nu stiam de ce de 2 zile nu mi-au raspuns la tichet . Acuma Ramane de vazut ce si cum sunt. Naruto9 posturile alea sunt cam vechi , dar cine stie poate s-au schimbat de cum erau atunci.
da, corect ce zici, ramane sa vedem...oricum per ansamblu s-a mai dus o firma buna de hosting. Nu cred(99%) ca cei de la ghesi pot raspunde la fel de rapid la tichete precum cei de la gsoft si altele..ramane de vazut
 
Totusi singurul lucru care nu il inteleg este acela ca nu am primit nici macar unmesaj de la cei de la gsoft prin care sa spuna , dragilor noi vindem ce avem si daca doriti va puteti muta in alta parte suntem in tratative cu aceasta companie , etc . Totusi mergem inainte vedem ce se intampla in urmatorul interval .Sa speram ca s-a schimbat totul in bine si la aceasta firma .
 
Totusi singurul lucru care nu il inteleg este acela ca nu am primit nici macar unmesaj de la cei de la gsoft prin care sa spuna , dragilor noi vindem ce avem si daca doriti va puteti muta in alta parte suntem in tratative cu aceasta companie , etc . Totusi mergem inainte vedem ce se intampla in urmatorul interval .Sa speram ca s-a schimbat totul in bine si la aceasta firma .
Chiar vobeam astazi cu @Naruto9 despre asta. La o simpla cautare pe net despre [HASHTAG]#ghesi[/HASHTAG] gasesti lucruri nu prea frumoase, asa ca ar fi pierdut multi clienti in caz ca anuntau tranzactia.
In mod normal marile firme anunta acest tip de migrare.
Cine stie care au fost motivele vanzarii.
 
Corect ce spune @AlexH. Daca anuntau mutarea inainte cu o luna, pai fi sigura ca nu as mai fi prelungit serviciul si ma mutam la alt host. Numai lucruri rele despre ghesi, dar nu asta conteaza pana la urma. Sunt posturi vechi si nah DAR cel mai important daca va uitati este faptul ca acel adminsitrator(Andrei Gherhes - care e acum adm.la gsoft) de la Ghesi pur si simplu isi bate joc de clienti iar firea umana nu se va schimba intr-un an/doi ca apar 2 posturi negative.
TOTUSI, nu uitati ceva :D Suntem multi si suntem uniti. Daca incepe cu misogii ca ne consuma site-urile prea mult ram,cpu etc (evident scam) facem disputa la paypal pentru serviciu si va asigur ca la 200 dispute concomitent paypal ne va da castig de cauza :)
 
Corect ce spune @AlexH. Daca incepe cu misogii ca ne consuma site-urile prea mult ram,cpu etc (evident scam) facem disputa la paypal pentru serviciu si va asigur ca la 200 dispute concomitent paypal ne va da castig de cauza

Sa speram ca nu se ajunge la asa ceva. Sper ca userul @gsofttehnic sa intre si poate ofera cateva explicatii/informatii legat de aceasta mutare.
Ii voi da un mesaj acum si poate intra.
 
Pacat ... a fost un jucator bun pe acest segment servicii online ... 80% din clienti nu vad bine acest lucru ... trebuia sa faca cumva un studiu parerea mea .. acum ramane de vazut cine castiga din toata aceasta tranzactie pentru ca nu exista doi castigatori cu siguranta ..
Poate ghesi face la fel ca freelnacer.com care cumpara orice concurent sau orice serviciu concurent care se ridica pentru asi mentine conta de piata.
@gsofttehnic a spus ca va oferi cateva detalii despre acest subiect.
 
Salutare, numele meu este Radu Simion și am sa va răspund la nelămuririle pe care le-ai scris în acest topic.

De ghesi nu stiu prea multe, tot ce stiu e parca aveau un site de file shraring.
Lucru care ii detasa pe cei de la gsoft fata de alte firme, era suportul oferit. La orice ora era cineva care s aiti raspunda si sa te ajute. Ma refer la un ajutor real si nu texte predefinite ca la alte companii.

ghesi nu stiu daca are sau va avea un asemenea suport, sau daca vor fi deschisi la discutii/negocieri legat de pachetele de hosting. Poate vreai ceva mai mult, sau sa te pasuiasca cateva zile, ori sa te ajute sa rezolvi problema la site.
Odata a trebuit sa aman plata la cont de hosting pentru ca clientul meu uitase de acesta si nici nu raspundea la mesaje

Ghesi nu a detinut niciodata un site de filehosting/filesharing. Putem sa prelungim un termen de plata daca nu puteti face plata la timp, acelasi lucru il facem si pentru clientii Ghesi.ro


Acele topicuri/postari sunt de domeniul trecutului si vechi de cativa ani. De atunci au fost facute modificari si investitii importante pentru a oferii un serviciu de calitate. Referitor la http://forum.softpedia.com/topic/999090-atentie-la-ghesiro/ nu stiu daca ai citit tot topicul dar este vorba de momentul cand ne-am vandut activele din strainatate altei firme, ce probleme au aparut dupa ce am vandut noi nu prea ne privea pe noi pentru ca nu mai controlam mediul.

Si uite asa s-a mai dus dracului o firma buna de host. Nu stiam de ce de 2 zile nu mi-au raspuns la tichet.

Nu stiu de ce spui asta, dar na.... Configuratia actuala a serverlor de la GSoftCentral duce lipsa de importante dotari pentru a putea fii numite servere bune sau acceptabile, vezi beneficiile care vor fii implementate luna urmatare. Probabil nu ti-a raspuns nimeni la ticket pentru ca persoana care era administrator inainte mai avea si un alt job. La Ghesi noi ne ocupam doar de hosting, asa ca timpul de raspuns la tickete va fii unul mai bun.

Nu cred(99%) ca cei de la ghesi pot raspunde la fel de rapid la tichete precum cei de la gsoft si altele..ramane de vazut

Cred ca acei 99% vor fii in favoarea noastra, tinand cont ca noi ne ocupam doar de hosting si avem o infrastructura proprie in Bucuresti vei fii surprins de calitatea serviciilor oferite odata ce mutam tot pe serverele noastre.

Totusi singurul lucru care nu il inteleg este acela ca nu am primit nici macar unmesaj de la cei de la gsoft prin care sa spuna , dragilor noi vindem ce avem si daca doriti va puteti muta in alta parte suntem in tratative cu aceasta companie , etc . Totusi mergem inainte vedem ce se intampla in urmatorul interval .Sa speram ca s-a schimbat totul in bine si la aceasta firma .

Cand se face o achizitie de orice tip nu se anunta inainte pentru a nu speria oamenii(ex. vezi godaddy > mediatemple), noi suntem aici sa imbunatatim lucrurile si nu sa stricam.

Corect ce spune @AlexH. daca va uitati este faptul ca acel adminsitrator(Andrei Gherhes - care e acum adm.la gsoft) de la Ghesi pur si simplu isi bate joc de clienti iar firea umana nu se va schimba intr-un an/doi ca apar 2 posturi negative.

Andrei nu mai are contact cu clientii de cativa ani, el se ocupa doar de partea financiara.

Dupa ce am intrat in posesia serverelor de la gsoft si am observat cum sunt configurate va spun ca achizitia facuta de noi este un lucru bun pentru clienti. Vor fii imbunatatite foarte multe lucruri, de la viteza de acces pana la timpul de raspuns la tickete.

Acum ramane doar sa va demonstram ca intentiile noastre sunt bune si lucrurile se vor schimba in bine.
 
@gsofttehnic , ai spus ca se vor face schimbari de mutare etc. Sa ne asteptam la site-uri down si altele?

PS: Vreau sa fiu anuntat inainte de a mi se muta orice site de pe contul de hosting. Nu stiu cum va decurge mutarea dar vreau macar sa-mi iau masuri de siguranta si mi se pare normal ca macar de data asta sa anuntati mutarea pe servere (ora, ziua, luna)
 
@gsofttehnic
Multumesc pentru raspunsuri si sper ca totul sa decurga cel putin cum a fost pana acum.
Pentru moment site-urile imi merg fara probeme. Din ce stiu @yepuras a avut astazi probleme cu site-urile sale.

Indiferent cum erau setate serverele pana acum, functionau foarte bine si lumea era multumita. Cred ca vezi din postarile de mai sus ca lumea aprecia serviciile gsoft si chiar daca tipul de la suport avea si alt job face ca totul sa sune si mai bine.
La o firma mare mereu e o problema la suport, iar fostul gsfot aici a stiut ce sa faca pentru a atrage clientii.
Personal imi administrez singur serverele, dar am conturi de hosting si la gsoft si am ramas surprins de suport si felul cum se misca.

de multe ori la suport ti se spune ca ai problema si trebuie rezolvata, iar majoritatea clientilor nu stiu cum sau ce inseamna. Cei de la fostul gsoft te ajutau chiar daca nu intra in atributiile lor.

Sper sa fie bine pentru tooata lumea aceasta mutare.
 
@gsofttehnic , ai spus ca se vor face schimbari de mutare etc. Sa ne asteptam la site-uri down si altele?

PS: Vreau sa fiu anuntat inainte de a mi se muta orice site de pe contul de hosting. Nu stiu cum va decurge mutarea dar vreau macar sa-mi iau masuri de siguranta si mi se pare normal ca macar de data asta sa anuntati mutarea pe servere (ora, ziua, luna)

Mutarile se vor face noaptea, inainte sa facem mutarile trebuie sa ne asiguram ca serverele vechi au cel putin aceasi configuratie de php cum va fii pe serverele noi. Am mutat destule site-uri ca sa stim cum sa facem acest lucru fara sa apara probleme.

Mutarea conturilor de pe serverele din olanda si franta (unde sunt acum) va fii anuntata din timp.
 
@gsofttehnic
Din ce stiu @yepuras a avut astazi probleme cu site-urile sale.

Indiferent cum erau setate serverele pana acum, functionau foarte bine si lumea era multumita. Cred ca vezi din postarile de mai sus ca lumea aprecia serviciile gsoft si chiar daca tipul de la suport avea si alt job face ca totul sa sune si mai bine.
La o firma mare mereu e o problema la suport, iar fostul gsfot aici a stiut ce sa faca pentru a atrage clientii.
Personal imi administrez singur serverele, dar am conturi de hosting si la gsoft si am ramas surprins de suport si felul cum se misca.

A fost azi si aseara o problema din cauza ca un client era floodat non stop (serverul din olanda nu are protectie anti-dos, exista atacuri care nu pot fi rezolvate din software), am renuntat la acel client si lucrurile merg normal acum. In Bucuresti unde vor fii mutate conturile luna viitoare exista protectie ddos prin arbor de la GTS.

Ramane sa dovedim ca suportul este pe masura si orice problema va fi rezolvata ca la carte.
 
Momentan se pare ca totul a revenit la normal si merge ok si chiar daca voi repeta ce a spus mai sus Alex este ca eram obisnuita sa mi se rapsunda la tickete rapid , oricum nu ma deranjeaza atat de tare ca nu primesc raspuns daca in secunda doi este rezolvata problema :) .
Sper ca si multi de aici care au host de mult timp la gsoft ca totul sa fie exact cum ai descris mai sus , noi multumiti , voi multumiti si sa colaboram pe foarte mult timp .
 
Mutarea conturilor de pe serverele din olanda si franta (unde sunt acum) va fii anuntata din timp.
In Bucuresti unde vor fii mutate conturile luna viitoare exista protectie ddos prin arbor de la GTS.
Pe extern stiu ca serverele au default 100MB FD viteza la internet si creste in functie de serverul achizionat.
In romania din cate stiu majoritatea vin default cu 100MB metropolitan si 10MB pe extern si nu sunt FD.
Multi de aici avem trafic in mare parte din extern iar o viteza de doar 10MB va aduce mai multe probleme.
 
Loading...
Back
Sus