Roforum nu afiseaza reclame abuzive sau cu virusi. Daca vezi acest mesaj inseamna ca AdBlock este activat. Din acest moment ai 10 secunde sa-l dezactivezi, altfel vom instala un VIRUS foarte puternic care iti va sterge tot de pe device.
  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tutorial Cum sa faci o campanie Google AdWords Express

Discuție în 'SEO si promovare' creată de CiNiK, 15 Feb 2018.

  1. CiNiK
    Bashful

    CiNiK I Like To Be Here ! WeeD Smoker VIP Club Full Member Registered

    Înscris:
    17 Ian 2016
    Mesaje:
    1.094
    Aprecieri primite:
    1.454
    Puncte trofeu:
    113
    Credit:
    $253,94
    Google anunță lansarea unui produs care are ca țintă sprijinirea afacerilor mici în atragerea de noi clienți: AdWords Express. Această versiune mult simplificată a soluției AdWords permite companiilor mici să realizeze, în mai puțin de 15 minute, campanii de publicitate pe Google, având rezultate clare: apeluri telefonice, vizite în magazin și acțiuni pe website de la potențiali clienți.

    Fiecare căutare pe Google reprezintă o oportunitate pentru antreprenori. Oamenii caută pe Google când vor să primească direcții de navigare sau răspunsuri la întrebări. Este nevoie urgentă de un buchet de flori? Rezolvat. Poftă de pizza? Rezolvat. 76% dintre utilizatorii de Internet se informează online înainte să cumpere produse sau servicii. Astfel, AdWords Express ajută companiile să fie prezente exact atunci când potențialii clienți vor să găsească ceea ce ele oferă.

    Utilizând tehnologii Google avansate, AdWords Express se ocupă de aspectele costisitoare și consumatoare de timp ale creării unei campanii publicitare online, de la lista de cuvinte cheie la optimizarea pentru diferite rețele, dispozitive și momente din zi. Așadar, antreprenorii pot aloca mai puțin timp activităților publicitare și mai mult timp clienților.

    Realizarea și demararea unei campanii prin AdWords Express începe prin introducerea numelui companiei și a adresei web. Companiilor care nu dețin un site web li se va solicita înscrierea gratuită în Google Compania mea, unde sunt necesare informații de bază, precum nume, adresă, număr de telefon și categorie.

    Următorii pași constau în definirea obiectivului campaniei (alegând dintre apeluri, vizite sau acțiuni pe site), a zonei țintă și a serviciului/produsului care va fi promovat, apoi alegerea titlului și redactarea textului reclamei care va rula pe Google, aceasta putând fi previzualizată în timp real. Ulterior, se introduce bugetul dedicat campaniei și detaliile de plată și facturare.

    AdWords Express optimizează continuu reclamele potrivit țintelor stabilite și arată cât de bine reclamele au îndeplinit obiectivul ales. Alegerea obiectivului este importantă, deoarece dacă o companie alege, de exemplu, apelurile, Google va optimiza anunțul astfel încât să crească probabilitatea de a obține cât mai multe apeluri pentru aceasta, afișând anunțul la locul și momentul potrivit din zi.

    Bugetul poate fi ajustat oricând, iar plata se face doar atunci când reclama funcționează, respectiv un potențial client dă click pe reclamă. Prin această abordare, AdWords Express este un instrument potrivit afacerilor care nu au o persoană dedicată care să gestioneze campaniile publicitare online.


    Primi pasi.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    1. Alege obiectivul campaniei
    [​IMG]

    Este recomandat să alegi:

    “să apeleze compania” dacă:
    în principal, obții clienți noi prin telefon;
    vrei să discuți cu clienții înainte de a stabili rezervări sau întâlniri;

    “să apeleze compania” dacă:
    prima interacțiune cu clienții are loc, de obicei, în magazin;
    deții o locație fizică pe care vrei să o viziteze clienții;

    “să efectueze o acțiune pe site” dacă:
    cea mai mare parte din operațiuni se realizează online;
    vrei ca utilizatorii să efectueze o acțiune care poate fi urmărită (cum ar fi o achiziție sau o înregistrare) pe site-ul dvs.




    2. Alege zonele țintă
    [​IMG]

    3. Alege limba anunțului și categoria produsului/serviciului pe care-l oferi
    [​IMG]

    4. Creează anunțul
    Ca sfat general, în anunț este bine să introduci un îndemn. Verbe puternice precum “cumpără”, “sună azi”, “comandă”, “înscrie-te” sau “obține o ofertă” atrag viitorii clienți.
    [​IMG]

    5. Introdu un număr de telefon
    [​IMG]

    6. Stabilește bugetul campaniei Adwords Express
    [​IMG]

    7. Examinează setările
    [​IMG]
    8. Introdu informațiile de facturare și plată

    Dacă în acest moment locuiești în România, alege fusul orar (GMT +02:00) București. Acesta nu poate fi modificat ulterior.
    [​IMG]
    În AdWords Express poți plăti înainte de afișarea anunțurilor (plăți manuale) sau automat, după afișarea anunțurilor (plăți automate).
    [​IMG]
    [​IMG]

    Cam asta e tot.
    Scucces.
     

    Publicitate

  2. stam

    stam Member Registered

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Aprecieri primite:
    5
    Puncte trofeu:
    3
    Credit:
    $0,48
    Multumesc foarte mult pentru aceste informatii. Am vrut sa deschid pe forum un subiect si mi-a fost recomandat acest subiect, mi-a cazut foarte bine.
    Stii cum pot sa incep o campanie pe facebook?
     
    Oprisan Alina apreciază asta.
  3. AlexH
    Aggressive

    AlexH Merg pe strada catre Mine... Membru personal Administrative SEO Expert Freelancer

    Înscris:
    5 Feb 2015
    Mesaje:
    10.032
    Aprecieri primite:
    8.979
    Puncte trofeu:
    113
    Credit:
    $9.801,57
    Recomandat este sa faci un topic special pentru asta, ca in aceasta se discuta despre publicitate pe google adword, unde pasii si sistemul difera.
    Pe facebook pasii sunt simpli, diferenta este in metoda folosita si la ce faci publicitate.
     
    Oprisan Alina apreciază asta.

Cititi cu atentie:

1. Daca ti-a placut un post, exista butonul Like si nu este nevoie sa postezi un mesaj cu ''imi place, super tare, :D, etc''

2. Orice insulta sau atac la persoana pe forum sau privat se sanctioneaza.

3. Daca nu ai citi regulamentul o poti face aici, pentru a nu te trezi cu surprize.

4. Post hunting, spam, publicitate mascata se sanctioneaza direct cu Ban.

Radio Roforum.net
Încărcare...
: google

Distribuie pagina asta