Cine face legea in media online?

AlexH

Merg pe strada catre Mine...
Membru personal
Administrative
Freelancer
SEO Expert
Daca ale mele calcule sunt corecte portofoliul granzilor arată cam aşa:

  • Arbomedia, 157 site-uri (34 [21%] cu peste 1 mil impresii lunar), 232 mil. impresii pe luna (avg 1.47m/ site)
  • Netbridge, 132 site-uri (52 [39%] cu peste 1 mil impresii lunar), 287 mil. impresii pe luna (avg 2.17m/ site)
  • Adevolution, 131 site-uri (26 [20%]cu peste 1 mil impresii lunar), 163 mil. impresii pe luna (avg 1.24m/ site)
  • MPI, 38 site-uri (12 [31%] cu peste 1 mil impresii lunar, dintre care 5 apartinand de portalul neogen), 113 mil. impresii pe luna (avg 2.97m/ site)
  • Internetcorp, 13 site-uri (5 [38%] cu peste 1 mil impresii lunar), 49 mil. impresii pe luna (avg. 3.76m/ site)
Deci:

  • Arbomedia e cea mai largă reţea, ca şi număr de site-uri
  • Netbridge e reţeaua cu cel mai mare număr de afişări
  • Internetcorp are cel mai bun procent de site-uri de succes şi cel mai mare număr mediu de vizitatori per site din portofoliu (adică gândim mult, lansăm mai puţin, dar bine). Nici MPI nu stă rău deloc, dar o ajută mult faptul că ZF + cele 5 branduri neogen reprezintă jumătate din site-urile cu trafic mare din totalul site-urilor din reţeaua lor.
Ce frumos ar fi dacă am şti şi sumele nete încasate de fiecare reţea doar din vânzarea de publicitate. Le-am împărţi la numărul de afişări şi am vedea şi care reţea e cea mai eficientă dpdv economic.
 
Loading...
Back
Sus